کتاب مکان ما در جهان

Our Place in the Universe
درک نجوم پایه از کشفیات قدیمی
  • 30 % تخفیف
    208,000 | 145,600 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سبزان سبزان
    نویسنده:
کد کتاب : 93851
مترجم : سعیده حسابی

شابک : 978-6001174056
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب مکان ما در جهان اثر سان کواک

ما کجا هستیم؟ چطورمتوجه شدیم که کجا هستیم؟
بشر همواره درباره مکان خود در جهان کنجکاو بوده و به این می اندیشیده که: آیا ما در جهان، تنها هستیم و یا موجوداتی پیشرفته تر از ما وجود دارند؟ آیا ما مرکز جهان هستیم؟ آیا خاص و بی همتا هستیم! اجداد ما با مشاهده، آزمایش، تفکر عمیق و نگریستن به آسمان، تلاش های فراوانی جهت پاسخگویی به این گونه سوالات کرده اند.
اگر درباره اصول اولیه نجوم وروش کار منجمان باستانی با ابزار ساده و ابتدایی شان کنجکاو باشید، این کتاب یاری تان خواهد کرد. پروفسور سان کواک با تصاویری گویا که از نقاط گوناگونی برا روی زمین تهیه شده و با ترسیم نقشه و استفاده از ابزار باستانی، داستان آسمان و مکان ما در جهان را به شکلی سرگرم کننده روایت میکند.
نویسنده در این کتاب، پیشرفت تاریخی نجوم را تقریبا از پانصد سال پیش از میلاد تا انتهای قرن هفدهم دنبال میکند و درباره تاثیرات آن بر فلسفه، مذهب و اجتماعی صحبت میکند، او در پایان تصدیق میکند که بشر همواره در حال کشف است و آیندگان می توانند درکامروز ما از جهان را تغییر دهند.

کتاب مکان ما در جهان

سان کواک
سان کواک (به چینی: 郭新، زاده ۱۵ سپتامبر ۱۹۴۹) یک ستاره شناس هنگ کنگی است که بیشتر به دلیل کارش در زمینه فیزیک و شیمی در مراحل پایانی تکامل ستاره ای شناخته شده است. در سال 1978، او نظریه جدیدی در مورد منشا سحابی های سیاره ای ارائه کرد. که درک ما از مرگ ستارگان خورشید مانند را تغییر داده است. او پیشگام در مطالعه سنتز ستاره ای ترکیبات آلی است، که ممکن است پیامدهایی بر منشا حیات روی زمین داشته باشد.سان کواک متولد هنگ کنگ، از مدرسه راهنمایی پوی چینگ فارغ التحصیل شد، همان مدرسه ای که دانیل چی تسویی،...