کتاب رقص در مسلخ

A Dance at the Slaughterhouse
کد کتاب : 94013
مترجم :
شابک : 978-6229854198
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 452
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب رقص در مسلخ اثر لارنس بلاک

رمان‌های جنایی مورد تحسین لارنس بلاک به همان اندازه که به شدت اعصاب را فشرده می‌کنند، هوشمندانه، جذاب و از نظر احساسی، پیچیده هستند. در این میان، سری ماجراهای متیو اسکادر، با تمام نقص‌هایی که این شخصیت به عنوان یک انسان اجتماعی اما باوجدان دارد، مورد توجه و احترام بیشتر خوانندگان قرار گرفته و به عنوان نمونه همین کتابی که در دست دارید؛ یک اثر هنری در قالب داستان جنایی است.
ثروت، موقعیت اجتماعی و قدرت هیچ فردی در ذهن مت اسکادر بالاتر از قانون و اخلاقیات نیست. این پلیس سابق و کارآگاه خصوصی فعلی که حتی مجوز کارش لغو شده، استخدام می‌شود تا ثابت کند ریچارد تورمن همسر ثروتمند و دوست‌داشتنی خود را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به قتل رسانده است. در طول سالیان رفته و در دنیایی متأثر از الکل اسکادر بخش‌هایی از روح خود را جا گذاشته است اما اکنون در هوشیاری کامل و دوری از الکل این کارآگاه واقعگرای ادبیات جنایی امروز جهان، پا به دنیایی تاریک و زیرزمینی در نیویورک می‌گذارد که زندگی انسان‌ها به راحتی خریدوفروش می‌شود…

کتاب رقص در مسلخ

لارنس بلاک
لارنس بلاک یک نویسنده جنایی آمریکایی است که بیشتر به خاطر دو سریال بلندمدت نیویورکی در سال 1994 توسط Mystery Writers of America به عنوان استاد بزرگ معرفی شد.