کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد

Successful Time Management for Dummies
چگونه به همه ی کارها برسیم و وقت کم نیاوریم
  • 20 % تخفیف
    185,000 | 148,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: هیرمند هیرمند
    نویسنده:
کد کتاب : 94336
مترجم :
شابک : 978-9644084256
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 439
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد اثر درک زلر

این کتاب نظریات، شیوه ها و راهکارهایی واقعی برای بهره گیری بهینه از زمان و کسب نتایجی رضایت بخش در اختیار می گذارد. توصیه ها و راهکارهایی که در زمینه های گوناگون تاثیرات خود را به جای می گذارند و مخاطب را برای مدیریت زمان و ساماندهی مجدد ذهنش یاری می کنند. خواننده در شش بخش از اندوخته علمی و تجربیات نویسنده در کنار حکایاتی از مراجعینش بهره مند می شود و به سوی تحولی عظیم گام برمی دارد.

کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد

درک زلر
دیرک زلر بیش از 20 سال کارمند مشاور املاک ، سرمایه گذار ، مربی و سخنران بوده است. او همچنین بیش از 500 مقاله و شش عنوان کتاب منتشر کرده است که همه در لیست پرفروشها قرار گرفته اند.
قسمت هایی از کتاب مدیریت موفق زمان به زبان آدمیزاد (لذت متن)
یکی از مهم ترین نکته هایی که باید هنگام خواندن این کتاب به خاطر بسپارید این است که اشکالی ندارد همه ی کارها را انجام ندهید. آن چه اهمیت دارد اطمینان از انجام کارهای مهم است. با تعیین بهای زمان خود و استفاده از مهارت های کسب شده به کمک این کتاب، می توانید به وضوح موارد مهم را شناسایی کنید و دست به انتخاب های آگاهانه و عاقلانه بزنید. مثلا شاید لازم باشد 200 دلار در ماه صرفه جویی و برای تحصیل فرزندتان در دانشگاه حساب باز کنید. محاسبه می کنید که یک نوبت اضافه کاری ارزش از دست دادن زمان در کنار خانواده بودن را ندارد، با این که یک و نیم برابر روزهای عادی حقوق می گیرید. یا اگر واقعا کار در حیاط را دوست ندارید، پرداخت 50 دلار به فردی برای کوتاه کردن چمن معامله ی منصفانه ای است که در ازایش دو ساعت زمان به دست می آورید برای تماشای بازی از تلویزیون.