کتاب درهایی در تاریکی

The Lifters
کد کتاب : 94693
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6004902656‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درهایی در تاریکی اثر دیو اگرز

وقتی گران و خانواده اش به چرخ و فلک نقل مکان می کنند، او نمی داند که شهر بر روی یک راز ساخته شده است. وقتی خواهرش را به مدرسه می‌برد یا به طور تصادفی یک موز می‌خورد، نمی‌داند که نیروهای مرموز فقط چند سانتی‌متر زیر پایش کمین کرده‌اند و زمین را مانند طوفان‌های کوچک درهم می‌ریزند و باعث می‌شوند شهر به آرامی اما مطمئنا غرق شود.

هنگامی که دوست گرن، کاتالینا کاتالان که تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، دسته‌ای نقره‌ای را به دامنه‌ی تپه فشار می‌دهد و دری به زیرزمین باز می‌کند، می‌داند که او فوق‌العاده و شجاع است و چاره‌ای جز دنبال کردن هر کجا که او می‌رود، نخواهد داشت. گرن و کاتالینا با خوش شانسی، و چند چوب هاکی دور انداخته شده، ممکن است راهی پیدا کنند تا شهر خود - و جهان شناخته شده - را از خطر خارج کنند.

در کتاب «درهایی در تاریکی» ، نویسنده تحسین شده دیو اگرز خود را به عنوان داستان نویسی معرفی می کند که می تواند خوانندگان را در هر سنی سرگرم و الهام بخشد.

کتاب درهایی در تاریکی

دیو اگرز
دیو اگرز، زاده ی 12 مارس 1970، نویسنده و ویراستار آمریکایی است. اگرز در بوستون به دنیا آمد و پس از سپری کردن تحصیلات اولیه، برای تحصیل در رشته ی روزنامه نگاری به دانشگاه ایلینوی رفت؛ اما مرگ والدینش او را از ادامه ی تحصیل در این رشته بازداشت. اگرز در ابتدا طراحی های گرافیکی روزنامه ای محلی را انجام می داد و پس از گذشت چند سال، امتیاز روزنامه ای محلی به نام کاپس را از آن خود کرد و آن را به یک مجله ی طنز تغییر داد. او به تدریج وارد عرصه ی نویسندگی شد و در این حوزه، به موفقیت های قابل ملاحظه ای ...
نکوداشت های کتاب درهایی در تاریکی
A heart-gladdening work of allegorical genius . . .
اثری دلنشین از نبوغ تمثیلی. . .
The Guardian

Original . . . and always intriguing. . . .
اصل. . . و همیشه جذاب . . .
Booklist Booklist

Full of surprises, magic
پر از شگفتی، جادو
Rebecca Stead

قسمت هایی از کتاب درهایی در تاریکی (لذت متن)