کتاب شادکامی جدید

The New Happiness
تمرین هایی برای رشد معنوی و زندگی هدفمند
کد کتاب : 94716
مترجم :
شابک : 978-6007152904
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب شادکامی جدید اثر ماتیو مک کی

بسیاری از ما در جستجوی خوشبختی به هر شکلی هستیم، اما «خوشبختی» که مشروط به دنبال کردن آن بوده ایم، اغلب گریزان و زودگذر است. وقتی شادی خود را بر اساس آنچه داریم - مانند دارایی های مادی یا تشخیص موقعیت از سوی دیگران - استوار می کنیم، شادی ما دیگر در کنترل ما نیست. این کتاب کار به شما نشان خواهد داد که خوشبختی در جمع کردن و مصرف کردن، یا حتی دستیابی به حالت عمیقی از سعادت معنوی نیست. در عوض، دیدگاه جدیدی در مورد چگونگی دستیابی به شادی واقعی که ریشه در ارزش‌ها و اعمال معنوی دارد، خواهید یافت.

این راهنما که توسط دو نویسنده پرفروش در زمینه روانشناسی (کتاب کار مهارت های رفتار درمانی دیالکتیکی) نوشته شده است، تمرین های معنوی مبتنی بر ذهن آگاهی را با پذیرش مبتنی بر شواهد و درمان تعهد (ACT) ترکیب می کند تا به شما کمک کند برنامه اقدام معنوی خود را توسعه دهید. با استفاده از راهنمایی‌ها و تمرین‌های عملی در این راهنما، مجموعه‌ای از اصول و رفتارهایی را ایجاد می‌کنید که با عمیق‌ترین ارزش‌ها و احساس هدف خود هماهنگ هستند و یاد می‌گیرید که با ذهن عاقلانه تصمیم‌گیری کنید.
هر لحظه از زندگی شما فرصتی است برای انتخاب بر اساس ارزش های معنوی شخصی و عمیقا حفظ شده خود - چرا از هم اکنون شروع نکنید؟ این کتاب کار ابزارهای عملی مورد نیاز برای شروع را در اختیار شما قرار می دهد

کتاب شادکامی جدید

نکوداشت های کتاب شادکامی جدید
This rare and uniquely practical book offers enormous wisdom and guidance for anyone
این کتاب کمیاب و منحصر به فرد کاربردی، حکمت و راهنمایی عظیمی را برای هر کسی ارائه می دهد
John P. Forsyth

In a world full of loss, fear, and uncertainty, working to find our deepest purpose through connecting to inner wisdom and our spiritual core is of utmost importance; it is the path to wiser choices and a fulfilling life. In Matthew McKay and Jeffrey Woods’ book, the reader is guided on a spiritual journey designed to create awareness to choice, and to great clarity about personal values in the service of growth and sustaining a spiritual environment—leading us to our true meaning.
در جهانی پر از فقدان، ترس و عدم اطمینان، تلاش برای یافتن عمیق ترین هدف خود از طریق اتصال به خرد درونی و هسته معنوی ما از اهمیت بالایی برخوردار است. این مسیری است برای انتخاب های عاقلانه تر و زندگی رضایت بخش. در کتاب متیو مک کی و جفری وودز، خواننده به یک سفر معنوی هدایت می شود که برای ایجاد آگاهی به انتخاب، و شفافیت زیاد در مورد ارزش های شخصی در خدمت رشد و حفظ یک محیط معنوی طراحی شده است - که ما را به معنای واقعی مان هدایت می کند.
Robyn D. Walser

قسمت هایی از کتاب شادکامی جدید (لذت متن)