کتاب بین من و تو

Entre toi et moi
کد کتاب : 94717
مترجم :
شابک : 978-6227564358
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 44
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب بین من و تو اثر کاترین گوگن

«بین تو و من» کتابی باشکوه برای درک فرزندتان است و آن را باید با هم بخوانید، تا تعادل و اعتماد به نفس در آنها رشد کند. در این کتاب، کاترین گوگن در مورد نیازهای اساسی کودکان صحبت می کند و فرصتی برای اشتراک لحظات والدین و کودک را به زیبایی مطرح می کند.
کاترین گوگن؛ روانپزشک، آموزش دیده در مورد ارتباطات غیر خشونت آمیز و متخصص در حمایت از والدین ، در این کتاب ​​موفق شده است کلمات ساده و منصفانه‌‌ای را در مورد موقعیت‌ها و احساسات شناخته شده برای همه به نمایش بگذارد ، کلماتی تاثیرگذار و کاربردی که گاهی اوقات برای بزرگسالان ممکن است درک آن سخت به نظر برسد.
او در این کتاب سعی کرده است در چند جمله کوتاه به صبر، در دسترس بودن، عصبانیت، گوش دادن، اعتماد، ترس، استقلال، همدلی، تشویق، کشف، آزادی و عشق بپردازد. کاترین از طریق صدای کودکی که با بزرگسال صحبت می کند، می داند چگونه بگوید و می داند چگونه نیاز به مهربانی و گوش دادن را منتقل کند.

کتاب بین من و تو

کاترین گوگن
کاترین گوگن متخصص اطفال است. پس از موفقیت برای یک کودکی شاد (رابرت لافونت، 2014)، به مرجعی در دنیای آموزش و دوران کودکی تبدیل شده است. او متخصص در حمایت از والدین، آموزش دیده در هاپتونومی و ارتباطات غیر خشونت آمیز، کنفرانس هایی برگزار می کند و گروه های کاری را برای پزشکان، روانشناسان، مربیان، ماماها و حمایت از والدین رهبری می کند.