کتاب دکل

Dakal
مستند داستانی گام دوم انقلاب
کد کتاب : 94729
شابک : 978-6222850081
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 340
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب دکل اثر روح الله ولی ابرقویی

دکل اولین کتاب داستانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب است که ماجرای آن در یک دبیرستان و در قالب هفت زنگ به تصویر کشیده شده است.
گفتگویی جنجالی و هیجانی بین یک روحانی مبلّغ و دانش‌آموزان دبیرستانی است.
هدف اصلی از تدوین کتاب دکل این است که متن مهم بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب حفظه الله در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ ابلاغ شده است در قالب یک داستان جذاب در معرض مطالعه جوانان عزیز قرار گیرد.
نویسنده در صدد شرح تفصیلی تمام فراز های بیانیه گام دوم انقلاب نبوده اما به فراخور فضای کلاس و برخی سوالات و شبهات کلیدی دانش‌آموزان بخش‌هایی از بیانیه، با تفسیر و تحلیل مفصل همراه شده است. با این حال در این کتاب تمام فرازها و متن بیانیه گام دوم به شکل پراکنده و در داخل [قلاب] مشخص شده است.
از ویژگی‌های این کتاب، پاسخگویی به حدود ۳۰ شبهه و سوال اساسی نسبت به مسائل سیاسی روز و انقلاب است که عمدتا در ذهن جوانان ما دور می‌زند. امتیاز دیگر آن آشنایی با مبانی نظام اسلامی ایران و آموزش غیر مستقیم ملاک‌ها و معیارهای دفاع از انقلاب است. سیر عقلی و منطقی گفتگوهای این مستند داستانی از دیگر ویژگی‌های کتاب دکل است که با ادبیات جوان و مثالهای کاربردی و جوان‌پسند آمیخته است.
با مطالعه‌ی این کتاب، نگاه خواننده نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت و یا اصلاح می‌گردد. این کتاب تولیدکننده‌ی تحلیل‌‌های کلان و غیرسطحی نسبت به مسائل داخلی و بین‌المللی است. دکل، می‌تواند خواننده را برای پاسخگویی به بسیاری از شبهات مبنایی که توسط دشمن در فضای مجازی و بر علیه انقلاب مطرح می‌شود مسلّح گرداند.

کتاب دکل

دسته بندی های کتاب دکل