کتاب انجمن های سری…

Secret Societies
و چگونگی تاثیر آنها در زندگی امروز ما
کد کتاب : 9475
مترجم :
شابک : 9789645024220
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب انجمن های سری… اثر سیلویا براون

تالیف سیلویا براون، ترجمه عباس علی زارع و چاپ انتشارات سایه گستر و نشرمهرگان دانش،که به معرفی انجمن های سری و تاثیراتی که بر زندگی مردم دارند پرداخته. آنچه که حیرت بر انگیز است عدم اطلاع مردم از این انجمن ها و گاه عدم اطلاعات کافی کسانی است که خود عضوی از آن ها هستند. چنانچه آگاهی افراد نسبت به این گروه ها که اغلب کار خود را به صورت سری و مخفیانه انجام می دهند بالا برود می توان از نفوذ آن ها بر زندگی بشر پیش گیری کرد. زیرا چنانچه اهدافی مثبت پشت عملکرد آن ها بود مسلما به صورت پنهانی کار نمی کردند.

کتاب انجمن های سری…

سیلویا براون
سیلویا سلست براون (انگلیسی: Sylvia Celeste Browne; ۱۹ اکتبر ۱۹۳۶ – ۲۰ نوامبر ۲۰۱۳) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود که ادعا می‌کرد یک واسطه روحی بوده و دارای توانایی‌های ماورایی است. او به علت پیش گویی‌هایی که ادعا می‌کرد از طریق ماورایی انجام می‌دهد و پس از مدتی غلط از آب درمی‌آمدند، مورد انتقادهای فراوانی قرار گرفته بود. از جمله می‌توان به پیش‌بینی‌هایی که در مورد افراد گمشده انجام داده بود، اشاره کرد.
قسمت هایی از کتاب انجمن های سری… (لذت متن)
هرچه بیشتر در مورد انجمن های سری تحقیق کنید بیشتر متوجه خواهید شد که بالاخره اینها همگی مانند انگشتان متفاوت یک دست به هم مرتبط هستند. با این وجود تصمیم گرفتم تا این کتاب را به سه بخش مجزا تقسیم کنم. اگرچه یکسری اشتراکات بین این گروه ها دیده می شود، در بخش اول روی سیاست و در بخش دوم بر روی مذهب تمرکز خواهم کرد. سپس در بخش سوم نگاهی دقیق به بخش تاریک این پنهان کاری می اندازیم، اینکه چگونه طی قرن ها دولت ها، ادیان، و انجمن های سری برای موثر بودنشان از ابزار ترس و تهدید استفاده کرده اند.