کتاب انحرافات عشق و نفرت

(Per)Versions of Love and Hate
مجموعه اسلوموشن‏‫ (۱‬)
کد کتاب : 94783
مترجم :
شابک : 978-6229726822
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

(سوء) تعبیرهایی از عشق و نفرت
(Per)Versions of Love and Hate
کد کتاب : 119353
مترجم :
شابک : 978-6225696174
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب انحرافات عشق و نفرت اثر رناتا سالکل

چرا وقتی به شدت عاشق هستیم، بی‌پایان اتحاد با هدف عشقی خود را مسدود می‌کنیم؟ چرا اغلب آنچه را که بیشتر دوست داریم از بین می بریم؟ چرا شیء غیرممکن را جستجو می کنیم؟ آیا به این دلیل است که ما به چیزهایی میل می کنیم که آنها در دسترس نیستند و بنابراین برای زنده نگه داشتن آرزو باید از تحقق آن جلوگیری کنیم؟

«رناتا سالکل» در کتاب «انحرافات عشق و نفرت» روابط توزیع‌کننده و پیچیده‌ای بین عشق و نفرت، خشونت و تحسین، انگیزه‌های لیبیدویی و مخرب را از طریق بررسی پدیده‌های متنوعی مانند رمان‌های عصر بی‌گناهی و بقایای روز، ملودرام‌های کلاسیک هالیوود، بررسی می‌کند. «انحرافات عشق و نفرت» با زیر سوال بردن مشروعیت فراخوان‌های تساهل و احترام توسط چندفرهنگ‌گرایی و بررسی شیوه‌هایی مانند مثله کردن بدن به‌عنوان نشانه‌های تغییر بنیادی که بر ذهنیت در معاصر تأثیر گذاشته است، مداخله‌ای بی‌نظیر و به موقع در بحث‌های معاصر ارائه می‌کند.

کتاب انحرافات عشق و نفرت

رناتا سالکل
رناتا سالکل (متولد ۱۹۶۲) فیلسوف، جامعه‌شناس و نظریه‌پرداز حقوقی اهل اسلوونی، پژوهشگر ارشد مؤسسه جرم‌شناسی دانشکده حقوق در دانشگاه لیوبلیانا و استاد کالج برکبک دانشگاه لندن است. او همچنین در مدرسه اقتصاد لندن استاد مدعو است و هرساله در دانشکده حقوق بنجامین ان. کادوزو در نیویورک، درباره روان‌کاوی و قانون سخنرانی می‌کند و کلاس‌هایی با موضوع علوم اعصاب و حقوق نیز برگزار می‌کند. سالکل از سال ۲۰۱۲ استاد مدعو دانشکده‌ علوم اجتماعی، سلامت و درمان در کینگز کالج ...