کتاب خانه ارواح

The House of the Spirits
کد کتاب : 9488
مترجم :
شابک : 9789643410216
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 582
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

ایزابل آلنده از نویسندگان پرفروش شیلی

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 1993 ساخته شده است.

معرفی کتاب خانه ارواح اثر ایزابل آلنده

کتاب خانه ارواح، رمانی نوشته ی ایزابل آلنده است که اولین بار در سال 1982 منتشر شد. این رمان فراموش نشدنی، به داستان موفقیت ها و شکست های سه نسل از خانواده ی تروئبا می پردازد. استبان، بزرگ خانواده، مردی دمدمی مزاج و مغرور است که علاقه ی شدیدش به کسب قدرت سیاسی تنها به واسطه ی عشقش به همسر زیبایش، کلارا، زنی با توانایی های ماورایی در ارتباط با جهان ارواح، متعادل می شود. وقتی دخترشان، بلانکا، رابطه ی عاشقانه ی ممنوعه ای را با وجود مخالفت های پدر آغاز می کند، نتیجه به موهبتی غیرمنتظره برای استبان تبدیل می شود: نوه ی عزیرش، آلبا، کودکی زیبا و بااراده که خانواده و کشورش را به سوی آینده ای متفاوت رهبری خواهد کرد.

کتاب خانه ارواح

ایزابل آلنده
ایزابل آلنده، زاده ی 2 آگوست 1942، نویسنده ای اهل شیلی است. رمان‌های او اغلب در سبک رئالیسم جادویی جای می‌گیرند. در سال ۱۹۸۱ زمانی که پدربزرگش در بستر بیماری بود، ایزابل نگاشتن نامه‌ای به وی را شروع کرد که دستمایه رمان بزرگ «خانه ارواح» گردید. پائولا نام دختر وی است که پس از تزریق اشتباه دارو به کما رفت. ایزابل رمان «پائولا» را در سال ۱۹۹۱ بصورت نامه‌ای خطاب به دخترش نوشته‌است. رمان‌های آلنده به بیش از سی زبان ترجمه شده و نویسنده خود را به...
نکوداشت های کتاب خانه ارواح
Spectacular... An absorbing and distinguished work.
چشم نواز... اثری جذاب و متمایز.
The New York Times Book Review

One of the most important and beloved Latin American works of the twentieth century.
یکی از مهم ترین و محبوب ترین آثار آمریکای لاتین در قرن بیستم.
Amazon Amazon

A universal story of love, magic, and fate.
داستانی جهانی درباره ی عشق، جادو و سرنوشت.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب خانه ارواح (لذت متن)
باراباس از دریا پیش ما آمد؛ این را کلارای کوچک با خط ظریف و زیبایش نوشت. کلارا عادت داشت مطالب مهم را یادداشت کند، و بعدها هم که لال شد تمام جزئیات را می نوشت، و هرگز گمان نمی کرد پنجاه سال بعد من برای بازسازی گذشته و غلبه بر وحشت های خودم از آن ها استفاده کنم.

کسی را که نمی خواهد پیدا شود، نمی توانی پیدا کنی.

«این برای آرام کردن وجدانمان است، عزیزم.» برای بلانکا این گونه توضیح می داد. «اما کمکی به آدم های فقیر نمی کند. آن ها به صدقه نیاز ندارند. به عدالت نیاز دارند.»