کتاب پالایش زیستی منابع جنگلی

Palayesh
کد کتاب : 94911
مترجم : ایرج محمدی
حسین جلالی ترشیزی
شابک : 978-9644575228
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 483
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پالایش زیستی منابع جنگلی اثر رایمو آلن

بدون شک آینده تأمین پایدار مواد و انـرژی، مبتنـی بـر زیسـت تـوده و منـابع طبیعـی تجدیدپذیر خواهد بود. ارائه و گسترش روزافزون مفهوم پالایش زیستی بـا هـدف بهـره‌وری بهینه و بیشینه از زیست‌توده بوده که زمینه‌های وسیع مطالعاتی و کاربردی را درپی داشـته است. راه‌اندازی واحدهای تولیدیجدید با درنظرگرفتن فنّاوری‌های پـالایش زیسـتی و نیـز تجهیز و به‌روزرسانی واحدهای تولیدی موجود با فنّـاوری‌هـای یادشـده حـاکی از اهمیـت و جایگاه مفاهیم پالایش زیستی در فنّاوری‌های روز دنیاست.

تنوع کم‌نظیر گونه‌های جنگلی و درختی در پهنۀ جغرافیـایی ایـران از یـکسـو و لـزوم بهره‌وری علمی و اصولی از منابع یادشده در راستای تولید مواد زیسـتی گونـاگون از سـویی دیگر، مترجمان را بر آن داشت تا این کتاب را به عنوان نخستین کتاب فارسـی در دسـترس، به علاقه‌مندان در جوامع دانشگاهی، صنعتی و سازمان‌های مربوط تقدیم کنند.

کتاب حاضر از کتاب Resources Forest of Biorefining برگردان شده است. جدیـدترین و آخرین جلد (جلد بیست) از مجموعۀ کتب تخصصی مرجع کـه بـه عنـوان منـابع اصـلی و معتبر در تمامی مراکز دانشگاهی و صنعتی دنیا استفاده می‌شود و به آن استناد می‌کنند.

کتاب پالایش زیستی منابع جنگلی

دسته بندی های کتاب پالایش زیستی منابع جنگلی