کتاب بازی آموزی فرآیند یاددهی - یادگیری

The Gamification of Learning and Instruction
روش ها و راهبردهای مبتنی بر بازی برای حرفه آموزی و تعلیم و تربیت
کد کتاب : 94924
مترجم :
شابک : 978-6008587361
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 358
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بازی آموزی فرآیند یاددهی - یادگیری اثر کارل ام کپ

بازی‌ها باعث ایجاد تعامل می‌شوند - سنگ بنای هر تجربه یادگیری مثبت بازی ها است. با محبوبیت روزافزون بازی‌های دیجیتال و رابط‌های مبتنی بر بازی، ضروری است که ما آنها را به خوبی یاد بگیریم. در این منبع جامع، کارل ام. کاپ، کارشناس یادگیری بین‌المللی، ارزش مکانیک‌های مبتنی بر بازی را برای ایجاد تجربیات یادگیری معنادار نشان می‌دهد. کتاب «بازی آموزی فرآیند یاددهی – یادگیری» با جمع‌آوری جدیدترین اطلاعات و تحقیقات مرتبط در یک منبع، نحوه ایجاد و طراحی بازی‌هایی را نشان می‌دهد که برای یادگیرندگان موثر و معنادار هستند.

«کارل ام کپ» مفهوم گیمیفیکیشن را معرفی، تعریف و تشریح می کند و سپس چندین نمونه از بازی ها را تشریح می کند تا عناصری را که مثبت ترین نتایج را برای بازیکنان به ارمغان می آورند، مشخص کند. او توضیح می دهد که چرا این عناصر برای موفقیت یادگیری بسیار مهم هستند. گیمیفیکیشن یادگیری و آموزش مبتنی بر تحقیقات مستحکمی است و نویسنده نتایج بررسی شده از ده‌ها مطالعه را شامل می‌شود که بینش‌هایی را در مورد اینکه چرا تفکر و مکانیک مبتنی بر بازی برای ابزارهای یادگیری قوی ایجاد می‌کند، ارائه می‌دهد

کتاب بازی آموزی فرآیند یاددهی - یادگیری

کارل ام کپ
کارل ام. کاپ، اد. D.، سخنران، محقق، نویسنده و متخصص بین المللی در زمینه همگرایی یادگیری، فناوری و تجارت با تمرکز بر تفکر بازی، بازی و گیمیفیکیشن برای یادگیری است. او به عنوان استاد فناوری آموزشی در دانشگاه بلومزبورگ در بلومزبورگ، پنسیلوانیا خدمت می کند.
دسته بندی های کتاب بازی آموزی فرآیند یاددهی - یادگیری