کتاب در بازی بمان

Stay in the Game
هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی
  • 15 % تخفیف
    90,000 | 76,500 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 111948
مترجم :

شابک : 978-9642334407
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 90
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

به آغوش زندگانی بازگردیم
Stay in the Game
کد کتاب : 95036
مترجم :
شابک : 978-6225816343
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 88
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب به آغوش زندگانی بازگردیم اثر جول اوستین

کتاب "به آغوش زندگانی بازگردیم" نوشته "جوئل اوستین" یک منبع الهام‌بخش و ترغیب‌کننده است که شما را به قدرت و توانایی در مقابل چالش‌ها و نوعی دیدگاه مثبت ترغیب می‌کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که شما چقدر برای پیشبرد در زندگی و مواجهه با مشکلات تجهیز شده‌اید. از زمان تولدتان، شما دارای قدرت‌ها و توانایی‌های فراوانی هستید که باید آن‌ها را به کار بگیرید.

زمانی که با ناامیدی‌ها، موقعیت‌های ناعادلانه و چالش‌ها روبه‌رو می‌شوید، این کتاب به شما آموزه می‌دهد که نباید به راحتی تسلیم شوید. شما باید توانایی مقاومت و انجام کارهای دشوار را داشته باشید. حتی در مواجهه با دردها و ناملایمات، شما باید خود را به عنوان یک پیروز ببینید.

این کتاب با نقل قصه‌ها و تجارب واقعی افرادی که موفقیت‌های بزرگی در زندگی‌شان کسب کرده‌اند، شما را به ایده‌آل‌ها و اهدافتان هدایت می‌کند. اوستین با استفاده از داستان‌های مثالی و نکات عملی، شما را به سمت آغوش زندگانی و پیروزی هدایت می‌کند. این کتاب برای هر کسی که می‌خواهد در زندگی به بیشترین توانایی‌اش برسد و دستاوردهای بزرگی کسب کند، مناسب است.

کتاب به آغوش زندگانی بازگردیم

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...
دسته بندی های کتاب به آغوش زندگانی بازگردیم