کتاب مدرسه ی ما،خانه ی ماست!

Our Class is a Family
کد کتاب : 95114
مترجم :
شابک : 978-6227924923
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مدرسه ی ما،خانه ی ماست! اثر شانون اولسن

معلمان بسیار بیشتر از آموزش صرف به دانشگاهیان کار انجام می دهند. آن‌ها در کلاس‌هایشان حس اجتماع ایجاد می‌کنند و خانه‌ای دور از خانه اصلی ایجاد می‌کنند که در آن دانش‌آموزان خود احساس امنیت، مشارکت و راحتی کنند.
«مدرسه ی ما،خانه ی ماست!» با پیام صمیمانه و تصاویر عجیب و غریب خود کتابی است که به ایجاد و تقویت آن جامعه طبقاتی کمک می کند. بچه‌ها یاد می‌گیرند که کلاسشان مکانی است که در آن امن است خودشان باشند، اشتباه کردن اشکالی ندارد، و دوستی برای دیگران مهم است. دانش آموزان با شنیدن این داستان توسط معلم خود، مطمئنا احساس می کنند که عضوی از یک خانواده خاص هستند.

خانواده همیشه بستگان شما نیستند. این کسانی هستند که شما را همانگونه که هستید می پذیرند. آنهایی که برای دیدن لبخند تو دست به هر کاری می زنند و هر چه باشد دوستت دارند.

کتاب مدرسه ی ما،خانه ی ماست!

شانون اولسن
شانون اولسن در جنوب کالیفرنیا به دنیا آمد و بزرگ شد و مدرک B.A. در زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد در تدریس از دانشگاه کالیفرنیا، ایروین دارد. او 15 سال در آموزش و پرورش کار کرده است، (عمدتا به عنوان معلم کلاس دوم) شانون همچنین منابعی برای معلمان ابتدایی ایجاد می کند و ایده های آموزشی را از طریق فروشگاه آنلاین و وبلاگ خود، Life Between Summers به اشتراک می گذارد. از علایق غیر کاری او می توان به سفر به مکان های جدید و همسر و مادر دو دختر اشاره کرد.