کتاب یادگیری ماشین عملی با Scikit- learn, keras و TensorFlow

Hands-On Machine Learning with Scikit-Learn and TensorFlow
مفاهیم، ابزارها و تکنیک هایی برای ساخت سیستم های هوشمند: (یادگیری ماشین با پایتون)
کد کتاب : 95268
مترجم :

شابک : 978-6227393613
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 474
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب یادگیری ماشین عملی با Scikit- learn, keras و TensorFlow اثر اورلین جرون

از طریق مجموعه‌ای از پیشرفت‌هایی که اخیرا رخ داده‌اند، یادگیری عمیقْ حوزه‌ی یادگیری ماشین را تقویت کرده است. درحال‌حاضر، حتی برنامه‌نویسانی که تقریبا چیزی در مورد این فناوری نمی‌دانند می‌توانند از ابزارهایی کارآمد استفاده کنند که توانایی یادگیری از داده‌ها را دارند. کتاب یادگیری ماشین عملی با Scikit- learn, ‬keras و TensorFlow چگونگی این کار را به ما نشان می‌دهد.
اورلین جرون (Aurélien Géron) به ما کمک می‌کند تا درکی بصری از مفاهیم و ابزارهای ساخت سیستم‌های هوشمند به دست آوریم. در این کتاب طیف وسیعی از تکنیک‌ها را یاد خواهیم گرفت که از رگرسیون خطی ساده شروع می‌شود و تا شبکه‌های عصبی عمیق پیش می‌رود. تمرین‌هایی نیز در انتهای هر فصل وجود دارند که به ما کمک می‌کنند تا یادگیری‌های خود را به کار ببندیم.
یادگیری ماشین عملی با Scikit- learn, keras و TensorFlow کتابی ساده و کاربردی است. این کتاب فرض گرفته است که شما تقریبا هیچ‌چیز در مورد یادگیری ماشین نمی‌دانید و فقط تجربه‌ی برنامه‌نویسی دارید.
کتاب حاضر (Hands-On Machine Learning with Scikit-Learn, Keras, and TensorFlow) از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون در حوزه‌ی پردازش داده بوده است و توانسته به بسیاری از مخاطبان تازه‌کار راهکارهایی ساده و عملی نشان دهد که از طریق آن بتوانند سیستم‌هایی طراحی کنند تا پاسخ‌گوی نیازهایشان باشد.

کتاب یادگیری ماشین عملی با Scikit- learn, keras و TensorFlow

اورلین جرون
Geron Aurelien (Aurélien Géron)یک مشاور یادگیری ماشین است. او که قبلاً کارمند گوگل بود، تیم طبقه بندی ویدیوهای YouTube را از سال 2013 تا 2016 رهبری کرد.
دسته بندی های کتاب یادگیری ماشین عملی با Scikit- learn, keras و TensorFlow