کتاب نخستین بازی های شاد و کودکانه

Babys SpieleSpaß
۱۸۵ بازی و سرگرمی برای بچه های سه ماهه تا سه ساله به همراه روش ها و راهنمایی های مفید در ایجاد انگیزه برای خردسالان
کد کتاب : 95440
مترجم :
شابک : 978-9643079017
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب نخستین بازی های شاد و کودکانه اثر آلموت بارتل

کتاب « نخستین بازی های شاد و کودکانه» " ۱۸۵ بازی و سرگرمی برای بچه های سه ماهه تا سه ساله به همراه روش ها و راهنمایی های مفید در ایجاد انگیزه برای خردسالان " نوشته « آلموت بارتل » توسط نشر ذکر منتشر شده است.
مجموعه حاضر مناسب تمام کسانی است که دارای فرزندان سه ماه تا سه سال هستند، نویسنده با بهره گیری از قدرت ابتکار و خلاقیت، تجربه و علمی که در زمینه علوم تربیتی دارد سرگرمی و بازی هایی ناب، ساده و قابل اجرا را برای خانواده ها در این کتاب آموزش داده و راهبردهایی به جهت خلق انگیزه در وجود خردسالان ارائه نموده است. بازی هایی که در این اثر فراهم آمده اند حواس پنج گانه خردسال را به کار می گیرند و او را با دنیایی پیرامونش پیوند می زنند.

کتاب نخستین بازی های شاد و کودکانه

قسمت هایی از کتاب نخستین بازی های شاد و کودکانه (لذت متن)
بچه ها فقط از شلوغ کاری و سروصدا خوششان نمی آید. آن ها در کنار چیزهای جدید، رنگارنگ و پر سروصدا به کمی آرامش هم نیاز دارند. دراز کشیدن روی کنده ای در جنگل، به هم چسبیدن بدون کلمه ای حرف و فقط گوش دادن به صدای جنگل: صدای تکان خوردن برگ درختان در باد، وزوز زنبورها، صدای شرشر نهری کوچک، آواز پرندگان و… شنیدن این صداها آرامشی بی نظیر برای کودک و همراهش به ارمغان می آورند!