کتاب شب را زنده بمان

Survive the night
کد کتاب : 95559
مترجم :
شابک : ‫‬‮‭9786229788691
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شب را زنده بمان اثر رایلی سیجر

نوامبر 1991 است. نیروانا در دک نوار، جورج اچ دبلیو بوش در کاخ سفید است و دانشجوی شیفته سینما، چارلی جردن، در ماشینی با مردی که ممکن است یک قاتل زنجیره ای باشد، است.
جاش باکستر، مرد پشت فرمان، یک غریبه مجازی برای چارلی است. آنها با یکدیگر ملاقات کردند و هر کدام به دنبال این بودند که مسیر طولانی را برای خانه به اوهایو تقسیم کنند. هر دو دلایل خوبی برای تمایل به فرار دارند. برای چارلی، این احساس گناه و اندوه به خاطر قتل تکان دهنده بهترین دوستش است که سومین قربانی یک قاتل زنجیره ای شد. برای جاش، کمک به مراقبت از پدر بیمارش است - یا اینطور که خودش می گوید.
هر چه بیشتر روی صندلی مسافر می‌نشیند، چارلی بیشتر متوجه می‌شود که چیز مشکوکی در مورد جاش وجود دارد، از حفره‌های داستان او درباره پدرش گرفته تا اینکه او نمی‌خواهد او داخل صندوق عقب را ببیند. همانطور که آنها در تاریکی شب در یک بزرگراه خالی و پرپیچ و خم حرکت می کنند، چارلی به طور فزاینده مضطرب شروع به فکر می کند که با قاتل پردیس در یک ماشین است. آیا جاش واقعا خطرناک است؟ یا اینکه بی اعتمادی چارلی صرفا زاییده تخیل اوست؟
یک چیز مسلم است - چارلی جایی برای فرار و هیچ راهی برای درخواست کمک ندارد. چارلی که در یک بازی وحشتناک گربه و موش در جاده های سیاه و سفید و در پارکینگ هایی با نور نئون به دام افتاده است، می داند که تنها راه برنده شدن زنده ماندن در شب است.

کتاب شب را زنده بمان

نکوداشت های کتاب شب را زنده بمان
A fast-paced, twisty thriller....A first-rate read....But then, with four final pages, Sager reveals a final surprise that is stunning yet somehow feels exactly right.
یک تریلر پرسرعت و پرپیچ و خم...یک کتاب درجه یک...اما پس از آن، با چهار صفحه پایانی، ساگر یک شگفتی نهایی را نشان می دهد که خیره کننده است اما به نوعی کاملا درست است.
Associated Press

Sager excels at playing with reader expectations and in concocting plausible, gut-wrenching twists.
ساگر در بازی با انتظارات خواننده و ساختن پیچ و تاب های معقول و دلخراش ماهر است.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب شب را زنده بمان (لذت متن)
فیلم شروع می شود. پارکینگ. نیمه شب. وسط ناکجا آباد. مثل فیلم های ترسناک و جنایی. چرخیدن دور خود و برگشتن سر جای اول، درست مثل یک حلقه. ماشین، یک رستوران کوچک و یک تابلوی نئونی در پارکینگ که با دور شدن ماشین، نورش در آینه جلو کمرنگ شده و به تدریج محو می شود. دو نفر داخل ماشین هستند؛ یک مرد پشت فرمان و یک زن جوان کنارش، روی صندلی کنار راننده. هر دو از شیشه ی جلو به جاده روبه رو خیره شده اند، مردد و مشکوک. مردد و مشکوک در مورد این که که هستند؟ به کجا می روند؟