کتاب برف تا کمر در تاریکی نشسته

Snow to the back is sitting in the dark
مجموعه شعر۸۱-۹۰‬
کد کتاب : 9570
شابک : 9789641912491
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب برف تا کمر در تاریکی نشسته اثر حسن همایون

حسن همایون (متولد ۱۳۶۱) شاعر، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است.برف تا کمر در تاریکی نشسته و آشویتس خصوصی من دفترهای شعر او هستند. آثار ادبی و روزنامه‌نگاری او برنده جایزه‌هایی از جمله جایزه شعر خبرنگاران، جشنواره ادبی مجله تجربه، جایزه شعر احمد شاملو، جشنواره کتاب و رسانه و True Story Award (جایزه داستان واقعی) شده‌است.

حسن همایون، از اوائل دهه هشتاد کار روزنامه‌نگاری را در نشریه‌های محلی مرودشت آغاز کرد. از تابستان ۱۳۸۵ خبرنگار بخش فرهنگ خبرگزاری دانشجویان ایران شد. تا سال ۱۳۹۲ در خبرگزاری ایسنا کار کرد. در بیش از یک دهه فعالیت روزنامه‌نگاری عضو تحریریه روزنامه‌های آسمان، مردم امروز، اعتماد، ابتکار، شرق بوده‌است. همچنین به عنوان عضو تحریریه مجله‌های آسمان، صدا، مهرنامه[۱۰] و تجربه[۱۱] دربارهٔ ادبیات، تاریخ مطبوعات و سانسور قلم زده‌است.

همچنین این روزنامه‌نگار مقاله‌ها و گزارش‌ها و گفتگوهایی را در نشریه‌های ایران، روزگار، بهار، نافه، شوکران، وازنا، انگار و… منتشر کرده‌است. او هم‌چنین قریب یک سال دبیر تحریریه خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) بود. .عمده حوزه علاقه و توجه این روزنامه‌نگار و نویسنده ادبیات و سانسور است.

این روزنامه‌نگار با وزرای ارشاد و معاون‌های آن‌ها در ده سال گذشته دربارهٔ سانسور گفتگوهای متعددی را انجام داده‌است.[۱۳] همچنین با انتشار گزارشی دربارهٔ بازار سیاه کتاب در ایران با عنوان کاسبان سانسور به در رقابت جهانی روزنامه‌نگاری مورد تقدیر قرار گرفت.[۱۴] طی پانزده سال روزنامه‌نگاری با تجربه توقیف دو روزنامه آسمان، مردم امروز روبرو شد که عضو تحریریه این دو روزنامه و از گزارشگران ادبی این نشریه‌ها بود.[

کتاب برف تا کمر در تاریکی نشسته

حسن همایون
حسن همایون (متولد ۱۳۶۱) شاعر، داستان‌نویس و روزنامه‌نگار ایرانی است. برف تا کمر در تاریکی نشسته و آشویتس خصوصی من دفترهای شعر او هستند. آثار ادبی و روزنامه‌نگاری او برنده جایزه‌هایی از جمله جایزه شعر خبرنگاران، جشنواره ادبی مجله تجربه، جایزه شعر احمد شاملو، جشنواره کتاب و رسانه و True Story Award شده‌است.