کتاب فراوانی

Abundance
مسیر درونی به سوی ثروت
کد کتاب : 95705
مترجم :
شابک : 978-6001185144
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فراوانی اثر دیپاک چوپرا

بسیاری از ما از یک ذهنیت ناشی از کمبود و محدودیت زندگی و کار می کنیم. ما روی چیزهایی که نداریم تمرکز می کنیم - امنیت مالی، اعتماد به نفس، یک رابطه صمیمی - که باعث می شود احساس ناامنی و ناکافی کنیم. ما فکر می کنیم "اگر فقط می توانستم آن چیزها را داشته باشم، می توانستم خوشحال باشم." اما اندازه‌گیری ثروت با پول یا دارایی‌های مادی باعث می‌شود احساس تخلیه و از نظر روحی خالی کنیم. تلاش مداوم برای بیشتر به این معنی است که نفس ما افکار، اعمال و واکنش‌های ما را هدایت می‌کند، که ما را از رسیدن به چیزی بزرگ‌تر باز می‌دارد: احساس واقعی آرامش درونی، پذیرش و رضایت.
با این حال، یک مسیر درونی به سوی رفاه و ثروت وجود دارد که پس از ترسیم و کاوش، دسترسی به ثروت های عظیم جهان و امکانات نامحدود زندگی را فراهم می کند.

در کتاب «فراوانی»، دیپاک چوپرا، نویسنده پرفروش بین‌المللی، این مسیر موفقیت و تمامیت را روشن می‌کند و به خوانندگان کمک می‌کند تا به درک عمیق‌تری از آگاهی دست یابند تا عامل تغییر در زندگی خود شوند. دیپک با آمیختن آموزه‌های باستانی و اعمال معنوی با خردی که در طی چهار دهه به‌عنوان چهره‌ای پیشرو در پزشکی ذهن و بدن به دست آورده است، نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از احساس محدودیت و ترس که خود ایجاد می‌کند فراتر رفت تا فراوانی واقعی را در تمام جنبه‌های زندگی تجربه کرد. برای انجام این کار، او یک برنامه هفت مرحله ای همراه با مدیتیشن و تکنیک های تمرکز حواس را ارائه می دهد تا به شما کمک کند توجه، انرژی و شهود خود را متمرکز و هدایت کنید تا بتوانید ثبات، ثروت، بینش، خلاقیت، عشق و قدرت واقعی را تجربه کنید.

کتاب فراوانی

دیپاک چوپرا
دیپاک چوپرا (به انگلیسی: Deepak Chopra) (به هندی: दीपक चोपड़ा) (متولد ۱۹۴۶ در دهلی-نو)، نویسنده و پزشک آمریکایی هندی الاصل است.او بخاطر ترویج طب روحانی در میان بسیاری مردمان از کشورهای مختلف شهرت دارد.او تحصیلات عالیه پزشکی خود در آمریکا را در دانشگاه ویرجینیا به پایان برد و تا کنون در دانشگاه تافتز و دانشگاه بوستون تدریس کرده.دیپاک چوپرا در دهلی نو به دنیا آمد، پدر و مادر او کریشان چوپرا و پوشپا چوپرا نام داشتند. زبان مادری او پنجابی است.پدر بزرگ پدری او گروهبان ارتش بریتانیا بود.
نکوداشت های کتاب فراوانی
An engaging guide meant to ‘transform consciousness into wealth’ through yoga and meditation
یک راهنمای جذاب برای "تبدیل آگاهی به ثروت" از طریق یوگا و مدیتیشن
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب فراوانی (لذت متن)