کتاب روزی مثل امروز

A Day Like This
  • 15 % تخفیف
    320,000 | 272,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آموت آموت
    نویسنده:
کد کتاب : 95752
مترجم :
شابک : 978-6006605821
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب روزی مثل امروز اثر کلی مک نیل

چه می شود اگر همه چیزهایی که تا به حال دوست داشته اید، تا به حال شناخته اید، تا به حال باور کرده اید که درست است ... فقط ناپدید شوند؟
آنی بیرز همه چیز دارد - یک خانه زیبا، یک شوهر مهربان و یک دختر شایان ستایش. روزی مثل روزهای دیگر است که هانا را نزد پزشک اطفال می برد... تا اینکه ساعاتی بعد از یک تصادف رانندگی بیدار می شود. وقتی او دخترش را می خواهد، پزشکان گیج به آنی می گویند که هانا هرگز وجود نداشته است. در واقع، هیچ چیز پس از بیدار شدن از تصادف همان چیزی نیست که آنی به یاد می آورد. ظاهرا پنج سال شاد زندگی او هرگز اتفاق نیفتاده است.
ازدواج آنی رو به پایان است. اکنون یک هنرمند موفق که در منهتن زندگی می کند، دیگر در خانه مزرعه ای محبوب آنها در ایالت نیست. خواهر او که مدت‌ها از او دور شده بود بیشتر شبیه یک دوست صمیمی است و سگ اخیرا درگذشته ی او زنده و سالم است. هر روز که می گذرد، گذشته و حال ناآشنا به یاد آنی شروع به محو شدن می کند. آنی که از رویاهای هانا تسخیر شده است، و با آگاهی از چیزهایی که نمی تواند توضیح دهد، تعجب می کند که آیا همه به او دروغ می گویند؟
جست‌وجوی پاسخ، آنی را به مسیری روشن دور از خانه هدایت می‌کند تا خاطرات را با واقعیت آشتی دهد و حقیقت زندگی‌ای را که در آن زندگی می‌کند کشف کند.

کتاب روزی مثل امروز

کلی مک نیل
کلی مک نیل نویسنده رمان روزی مثل این است. او قبل از اینکه تمام توجه خود را به نویسندگی معطوف کند، در صنعت سرگرمی کار می کرد و تورهای کنسرت و رویدادهای تئاتری را تبلیغ می کرد. او که اهل پیتسبورگ بود، چند سالی را در منطقه Catskills نیویورک زندگی کرد.
نکوداشت های کتاب روزی مثل امروز
A thoughtful tale rich in both question and possibility, plumbing the mysteries of diverging paths, roads not taken, and the journey toward self-acceptance.
داستانی متفکرانه سرشار از پرسش و امکان، که اسرار مسیرهای متفاوت، جاده های رد نشده و سفر به سوی خودپذیری را در بر می گیرد.
Barbara Davis

Intriguing and moving, A Day Like This is the compelling story of one woman’s search for the truth.
جذاب و تکان دهنده، روزی مثل امروز داستان جذاب جستجوی یک زن برای حقیقت است.
Holly Miller

قسمت هایی از کتاب روزی مثل امروز (لذت متن)
آندراس صبح های خالی را دوست داشت، وقتی با فنجانی قهوه در دستی و سیگاری در دست دیگر کنار پنجره می ایستاد و به حیاط نگاه میکرد حیاط خلوتی کوچک و مرتب و به هیچ چیز دیگر فکر نمی کرد، جز آنچه می دید. وسط حیاط باغچه ی چهارگوشی بود که در آن پیچک کاشته بودند و درختی که در وسط و بالای تنه اش چند شاخه ی نازک روییده بودند. شاخه ها را چیده بودند تا درخت در آن جای کم بگنجد. صندوقهای بازیافتی سبز براق را که ویژه ی بطریهای خالی بودند میدید و صندوقهای مواد پلاستیکی و زباله ها را و سنگ فرش سیمانی حیاط را با نقشهایی یکدست رنگ بعضی از جاهای آن روشن تر به نظر می رسید سالها پیش آنها را به دلایلی عوض کرده بودند. هیاهوی شهر آنچنان به گوش نمیرسید صدای یک نواخت عبور و مرور اتومبیلها صدای پرندگان در دوردستها و صدای کاملا واضح باز و بسته شدن پنجره ای شنیده می شد.