کتاب آیین کاتولیک و مسیحیت ارتدوکس

Catholicism and Orthodox Christianity
کد کتاب : 95865
مترجم :
شابک : 978-6006730431
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آیین کاتولیک و مسیحیت ارتدوکس اثر مجموعه ی نویسندگان

آیین کاتولیک و مسیحیت ارتدوکس به پژوهش در خاستگاه‌ها، آداب و رسوم و تاریخچه این شاخه‌ها از مسیحیت، از سرآغازهای قرون وسطا تا نقش آن‌ها در جهان امروز، می‌پردازد. همچنین، اطلاعاتی درباره اتحاد کلیساها، سازمان کلیساها، و نقش پاپ در وحدت‌گرایی کلیسایی، رویارویی با چالش‌های جدید، و همچنین هنر و معماری مسیحی، و رویکرد به مسئله سقط جنین در چارچوب معتقدات اخلاقی اصلی این آیین‌ها بررسی می‌شود.
تقریبا از آغاز ظهور تمدن، بیش از ۱۰۰۰۰ سال پیش، دین در شکل‌گیری تاریخ انسان نقش داشته است. امروزه، بیش از نیمی از جمعیت جهان از یک دین بزرگ یا آداب و رسوم بومی پیروی می‌کنند. در جامعه‌های سرتاسر جهان، وجود تنوع فزاینده قومی و فرهنگی به پیدایش مجموعه متنوعی از دین‌هایی انجامیده است که در کنار یکدیگر به برگزاری شعائر خود می‌پردازند. از این‌رو، بسیار ضروری است که در حد اعلای امکان با دین‌های جهان آشنا شویم.
در این مجموعه خطوط کلی ادیان بزرگ جهان و نهادهای دینی عصر ما با زبانی روشن و قابل فهم عرضه شده‌اند، از جمله: پراکندگی جغرافیایی، خاستگاه‌ها و تاریخچه، معتقدات اصلی، شعائر و مکان‌های مقدس، خدمات به تمدن جهان تصویرهای دقیقا دست‌چین شده متن را کامل می‌کنند، و ستون‌های جانبی صفحات، نقشه، فهرست واقعیت‌های مسلّم، واژه‌نامه، کتاب‌شناسی، خواندنی‌های بیشتر و نمایه در آنها گنجانیده شده‌اند تا خوانندگان را در دست یافتن به درکی کامل‌تر درباره موضوع یاری کنند.

کتاب آیین کاتولیک و مسیحیت ارتدوکس

دسته بندی های کتاب آیین کاتولیک و مسیحیت ارتدوکس