کتاب درباره ی استحکام ذهنی

HBR's 10 Must Reads on Mental Toughness
10 مقاله که باید خواند
کد کتاب : 96096
مترجم :
شابک : 978-6227255560
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب درباره ی استحکام ذهنی اثر هاروارد بیزینس ریویو

از هر شکستی به عنوان یک رهبر قوی تر و بهتر برگردید.
اگر چیز دیگری در مورد سرسختی ذهنی نمی خوانید، این ده مقاله توسط متخصصان این حوزه را بخوانید. ما صدها مقاله را در آرشیو بازنگری کسب و کار هاروارد بررسی کرده‌ایم و مهم‌ترین آنها را انتخاب کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم قدرت عاطفی و انعطاف‌پذیری خود را افزایش دهید - و به عملکرد بالا دست یابید.
این کتاب به شما انگیزه می دهد که:
در فشار مانند یک ورزشکار المپیکی پیشرفت کنید
با تصدیق احساسات منفی، آن ها را مدیریت کرده و بر آنها غلبه کنید
برای رسیدن به آرزوهای بلند مدت، اهداف کوتاه مدت برنامه ریزی کنید
اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که بیشترین فشار را به شما خواهند داد
از چالش ها برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر استفاده کنید
از خلاقیت برای جابجایی آسیب های گذشته استفاده کنید
ابزارهایی را که ذهن شما برای بازیابی از مشکلات استفاده می کند، درک کنید.
این مجموعه مقالات شامل «چگونه بهترین ها بهتر و بهتر می شوند» نوشته گراهام جونز. "بوته های رهبری" نوشته وارن جی. بنیس و رابرت جی. توماس. "ساختن تاب آوری" نوشته مارتین ای.پی. سلیگمن؛ "تناسب اندام شناختی" نوشته رودریک گیلکی و کلینت کیلتز. «ساخت یک ورزشکار شرکتی» نوشته جیم لوهر و تونی شوارتز. "استرس می تواند چیز خوبی باشد اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید" توسط آلا کرام و توماس کرام. «چگونه از سختی برگردیم» نوشته جاشوا دی. مارگولیس و پل جی. استولتز. "بازگشت از شکست های شغلی" نوشته میچل لی مارکس، فیلیپ میرویس و ران اشکناس. "تحقیق از آنچه ساخته شده ای" اثر گلن ای. مانگوریان. «مذاکرات افراطی» نوشته جف وایس، آرام دونگیان و جاناتان هیوز. و "رشد پس از سانحه و ایجاد تاب آوری" توسط مارتین سلیگمن و سارا گرین کارمایکل.

کتاب درباره ی استحکام ذهنی

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.