کتاب ناطور شب

The Night Watchman
کد کتاب : 129271
مترجم :
شابک : 978-6229443088
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 483
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

نگهبان شب
The Night Watchman
کد کتاب : 96242
مترجم :
شابک : 978-6222476588
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 452
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نگهبان شب اثر لوییز اردریچ

داستان از آن جایی آغاز می گردد که در دهه ی پنجاه مجلس ایالت متحده آمریکا طبق قطع نامه ای سرخ پوستان را از امکانات و خدمات دولت محروم می سازد. در این میان (توماس) که نگهبان شب در کارخانه ی ساخت چرخ دنده بود به همراه گروهی از سرخ پوستان ساکن ترتل میونتن تمام تلاش خود را می کنند تا این قطع نامه را لغو کنند. علاوه بر اتفاقات هیجان انگیز و گاهی دردناکی که در مسیر اتفاق می افتد، نویسنده با توصیف داستان زندگی شخصیت های داستان جذابیت داستان را چندین برابر کرده است.

کتاب نگهبان شب

لوییز اردریچ
لوییز اردریچ، زاده ی 7 ژوئن 1954، مولف، رمان نویس، شاعر و نویسنده ی کتاب های کودکان اهل آمریکا است.اردریچ متولد مینه سوتا است و در واپتون بزرگ شده است؛ جایی که مادرش که نیمه فرانسوی-آمریکایی و نیمی اوجیبوی است و پدرش، که یک آلمانی-آمریکایی است، در مدرسه ای خسته کننده که توسط دفتر فعالیت های سرخپوستان اداره می شد، تدریس می کردند. او در دارتموت به مدرسه رفت و آنقدر ساکت بود که به نظر می رسید از سنگ تراشیده شده باشد.
قسمت هایی از کتاب نگهبان شب (لذت متن)
( توماس ) واژاشک قمقمه اش را از گردنش بیرون آورد و روی میز آهنی کنار کیف قدیمی اش گذاشت. لباس کارش روی صندلی و ظرف غذایش روی لبه پنجره بود. وقتی کلاه کارش را از سر برمی داشت یک سیب جنگلی از کلاهش به زمین افتاد. این سیب هدیه ی با ارزشی بود پس آن را روی میزش گذاشت. سپس شیفت کاری شب را در کارت مخصوص ساعت کاری اش ثبت کرد. دسته کلید و چراغ قوه را برداشت و به سمت محوطه طبقه اصلی رفت و...