کتاب نهایت عضله

The M.A.X. Muscle Plan 2.0
اصول برنامه نویسی پیشرفته برای دستیابی به حداکثر حجم عضله
کد کتاب : 96529
مترجم :
شابک : 978-6003556003
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نهایت عضله اثر برد شونفلد

کتاب « نهایت عضله» نوشته « برد شونفلد» توسط انتشارات « حتمی منتشر شده است.
برد شوئنفلد که به طور گسترده به عنوان یکی از برجسته‌ترین متخصصان قدرت و تناسب اندام در آمریکا شناخته می‌شود، عناوین متعددی را در بدنسازی طبیعی به دست آورده است و تقریبا در هر مجله بزرگ تناسب اندام منتشر شده یا برجسته شده است. اکنون نویسنده پرفروش، تخصص خود را به منبعی آورده است که همه چیز مورد نیاز برای تکمیل یک تحول کل بدن را تنها در شش ماه دارد.

کتاب « نهایت عضله»، حاوی دستورالعمل های گام به گام برای 106 مورد از موثرترین تمرینات و بیش از 200 عکس است که برنامه انقلابی عضله سازی را نشان می دهد. یک برنامه مبتنی بر علم را ارائه می دهد که به طور خاص برای ارتقاء دستاوردهای ناب طراحی شده است و به شما کمک می کند تا به پتانسیل عضلانی نهایی خود برسید. برنامه کل بدن سه مرحله ای این کتاب را می توان با نیازهای فردی شما تنظیم کرد تا فقط در مدت شش ماه فیزیک شما را به طرز چشمگیری تغییر دهد.

کتاب نهایت عضله

برد شونفلد
برد شونفلد متخصص تناسب اندام شناخته‌شده‌ی بین المللی است و به طور گسترده به عنوان یکی از مقامات پیش‌رو در آموزشورزشی تناسب اندام (تقویت عضلات و کاهش چربی) شناخته می شود. او یک بدنساز مادام العمر بدون مصرف مواد مخدر است و عناوین متعددی در بدنسازی طبیعی کسب کرده است.بِرَد شونفلد، در سال 2016، نبود کتاب جامع و کاملي را در حوزه هايپرتروفی عضلانی حس می کند و با احساس مسؤليت کتاب «Science and Development of Muscle Hypertrophy» را به رشته تحرير درمی آورد. نويسنده که خود از...
نکوداشت های کتاب نهایت عضله
In The M.A.X. Muscle Plan 2.0, Brad offers programs that are scientifically sound, giving you maximal results in minimal time.
براد برنامه هایی را ارائه می دهد که از نظر علمی معتبر هستند و حداکثر نتایج را در کمترین زمان به شما می دهند.
Tom Venuto, Author of Burn the Fat, Feed the Muscle

قسمت هایی از کتاب نهایت عضله (لذت متن)