کتاب تغذیه ورزشی

Plant-Based Sports Nutrition
اصول کاربردی رژیم های غذایی گیاه خواری
کد کتاب : 96564
مترجم :

شابک : 978-6003555235
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تغذیه ورزشی اثر انت لارسن مایر

در کتاب تغذیه ورزشی (اصول کاربردی رژیم های غذایی گیاه خواری)، متخصصان رسمی تغذیه، انت لارسن مایر و مت راسینیو چندین دهه تحقیقات مبتنی بر شواهد را با تجربه شخصی کار با ورزشکاران گیاهخوار و وگان ترکیب کرده‌اند تا توضیحات قابل اعتماد و کاملی را به شما در مورد چگونگی، زمان و دلیل نیاز به برنامه ریزی دریافت مواد مغذی برای رسیدن به بهترین نتایج ارائه دهند. آنها به شما کمک می‌کنند تا در مورد سوخت رسانی مناسب به بدن خود تصمیمات هوشمندانه‌ای بگیرید تا از انرژی و توان لازم برای تقویت تمرینات و برتری در مسابقات برخوردار باشید.
این کتاب از جهاتی اثری منحصر به فرد است. چرا که در مورد طراحی رژیم غذایی برای گروهی از افراد صحبت می‌کند که سبک تغذیه متفاوت و گاهی اوقات از دیدگاه برخی غیر طبیعی داشته و با استانداردهای تغذیه ای امروزی تفاوت دارد. به همین دلیل این قشر از جامعه کمتر مورد توجه قرار گرفته و بررسی نیازهای تغذیه ای آنها به ویژه در زمینه ورزش مغفول مانده است. به عبارتی می توان گفت این اثر تنها یک کتاب شبیه ده ها کتاب تغذیه عمومی موجود در بازار نیست، بلکه ترکیبی است از اطلاعات کاربردی مورد نیاز برای ورزشکاران و علاقه مندان به رژیم های غذایی گیاهخواری و وگان.
عنوان اصلی کتاب (Plant-Based Sports Nutrition) است که عنوان فارسی تغذیه ورزشی (اصول کاربردی رژیم های غذایی گیاهخواری) برای آن در نظر گرفته شده است. انتشارات هیومن کینتیک یکی از معتبرترین و شناخته شده‌ترین موسسات نشر کتاب های ورزشی است که سال‌ها است در حوزه نشر و عرضه کتاب های ورزشی، سلامت و آکادمیک سابقه فعالیت دارد. اثر حاضر نیز یکی از محصولات با ارزش این موسسه انتشاراتی معتبر است که توسط دو تن از شناخته شده ترین متخصصان تغذیه ورزشی به رشته تحریر در آمده است.
امید است که اثر حاضر بتواند بخشی از کاستی های حوزه تغذیه و رژیم غذایی افراد ورزشکار و تمام کسانی که به نوعی سبک تغذیه گیاهخواری و وگان را اتخاذ کرده‌اند پوشش دهد.

کتاب تغذیه ورزشی