کتاب نقاب مرگ سرخ و 18 قصه دیگر

Collected Stories
کد کتاب : 9666
مترجم :
شابک : 9789646728592
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب نقاب مرگ سرخ و 18 قصه دیگر اثر ادگار آلن پو

ادگار آلن پو نویسنده داستان‌های کتاب حاضر که تحت عنوان «نقاب مرگ سرخ و 18 قصه دیگر» منتشر شده است،
به خاطر "داستانهای تاریک" خود مشهور است. داستانهای کوتاهی از او در این مجموعه وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد.
از او اغلب به عنوان پدر ژانر "داستان پلیسی" یاد می شود.اگر طرفدار آلن‌پو هستید این کتاب برای شما فوق العاده است زیرا همه چیز در یک جا جمع شده است.

ادگار آلن پو نویسنده ، شاعر و منتقد ادبی به عنوان پیشگام در ژانر داستان کوتاه ، مخترع داستان پلیسی و یکی از پیشگامان داستان‌های تخیلی شناخته می شود. با این حال ، پو بیشتر بخاطر داستان‌های شگفت انگیز خود مثل: کلاغ ، گودال و آونگ ، قتل در سردخانه غم انگیز ، لنور و سقوط خانه آشر مشهور است. پو جزء جنبش رمانتیک آمریکا بود و یکی از اولین نویسندگانی بود که زندگی خود را منحصرا از طریق نوشتن و کار در مجلات ادبی می‌گذراند. آثار او به طور گسترده ای در فیلم اقتباس شده است. ادگار آلن پو در سال 1849 در 40 سالگی بر اثر بیماری مرموز درگذشت.
داستانهای او در این کتاب را میتوان به سه بخش مختلف تقسیم کرد.

کتاب نقاب مرگ سرخ و 18 قصه دیگر

ادگار آلن پو
ادگار آلن پو، زاده ی ۱۹ ژانویه ۱۸۰۹ و درگذشته ی ۷ اکتبر ۱۸۴۹، نویسنده، شاعر، ویراستار و منتقد ادبی اهل آمریکا بود که از او به عنوان یکی از پایه گذاران جنبش رمانتیک آمریکا یاد می شود.پو در بوستون به دنیا آمد. دومین فرزند دو بازیگر بود. پدرش در سال ۱۸۱۰ خانواده را ترک کرد و مادرش یک سال بعد درگذشت. بعد از این، جان و فرانسس آلن از ریچموند، ویرجینیا، سرپرستی او را برعهده گرفتند. هرچند هیچ وقت به صورت رسمی سرپرستی او را نپذیرفتند، ولی پو تا اواخر نوجوانی پیش آن ها بود. تنش ها بین ادگار و جان آلن ب...