کتاب 35 قانون روحانی

thirty five
کد کتاب : 96679
مترجم :
شابک : ‌‌978-6005138238
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب 35 قانون روحانی اثر دایانا کوپر

همه ما می دانیم که اخیرا زندگی چقدر آشفته بوده است. دنیا تا کی به همین شکل ادامه خواهد داد؟ آیا اوضاع هرگز بهبود خواهد یافت؟ معلم پرفروش، نویسنده و خالق عرشه کارت، دایانا کوپر معتقد است آینده بهتری در راه است. در این راهنمای معنوی نشاط‌آور، او توضیح می‌دهد که چگونه یک عصر کاملا جدید - آینده طلایی - در حال تولد است. زمان‌های کنونی چالش برانگیز هستند، اما ما به سمت عصر طلایی بعدی پنجم حرکت می‌کنیم که زمان صلح و شادی خواهد بود، زمانی که جهان آنطور که ما می‌شناسیم فراتر از شناخت به سمت بهتر شدن تغییر کرده است.

دایانا کوپر تاریخچه را از سقوط آتلانتیس تا دوره کنونی و بازه زمانی تا سال 2032 می گوید. کتاب «35 قانون روحانی» راهنمای معنوی حیاتی به چهار بخش روشنگر تقسیم شده است که شامل موارد زیر است:

سفر به آینده طلایی زمین
تحول - زندگی در عصر طلایی جدید
آماده شدن برای بعد پنجم
ابزارهای Higher Ascension برای سوق دادن شما به آینده طلایی


همانطور که دایانا سفر به عصر طلایی جدید را به اشتراک می گذارد، دلیل وجود هشت میلیارد نفر روی این سیاره و اتفاقات کیهانی در سال 2032 را توضیح می دهد که جهان را تغییر خواهد داد. در میان آشفتگی زندگی مدرن، به کتاب « 35 قانون روحانی» اجازه دهید تا شما را در این سفر تحول‌آفرین جمعی به سوی آینده‌ای بهتر الهام بخشد و راهنمایی کند.

کتاب 35 قانون روحانی

دایانا کوپر
دایانا کوپر (متولد 7 سپتامبر 1940 ، گرینویچ ، کانتیکت ، ایالات متحده) در سراسر جهان به عنوان بانوی فرشته شناخته می شود و تعداد زیادی از کتاب های پر فروش را در دست چاپ دارد. او مرتباً به مسافرت می رود، با سخنرانی و کارگاه های آموزشی، مصاحبه های رادیویی و تلویزیونی صحبت می کند.
دسته بندی های کتاب 35 قانون روحانی