کتاب درست اندیشی

Success habits
اصول ثابت شده برای رسیدن به ثروت بیشتر،سلامت بیشتر و خوشبختی
کد کتاب : 96701
مترجم :
شابک : 978-6223080425
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب درست اندیشی اثر ناپلئون هیل

ناپلئون هیل، نویسنده افسانه‌ای کتاب پرفروش کلاسیک بیندیشید و ثروتمند شوید، به خاطر مشارکت‌هایش در ژانر خودیاری جاودانه شد. در این کتاب «درست اندیشی» "اصول ثابت شده برای رسیدن به ثروت بیشتر،سلامت بیشتر و خوشبختی " ، هیل اصول موفقیت خود را به اشتراک می‌گذارد، عادات کلیدی که پایه‌ای را برای موفقیت متحول کننده زندگی را فراهم می‌کنند. کتاب «درست اندیشی» قوانین اساسی را توضیح می دهد که منجر به یک زندگی مرفه می شود. اصول هیل از اهمیت داشتن هدف قطعی گرفته تا تأثیر غیرقابل انکار نیروی عادت کیهانی، روش جدیدی برای تفکر در مورد قصد، انضباط شخصی و روشی که ما زندگی خود را رهبری می کنیم، ارائه می دهد.

عادات موفقیت که در اصل مجموعه ای از گفتگوهای رادیویی در پاریس، میسوری ارائه شد، مملو از حکایات و داستان های شخصی است و به سبکی قابل دسترس و محاوره ای نوشته شده است. بینش‌های هیل در هر جنبه‌ای از زندگی اعمال می‌شود و خوانندگان را ترغیب می‌کند تا از اصول او برای رسیدن به آرزوهای خود و ایجاد زندگی موفقی که همیشه آرزوی آن را داشته‌اند، استفاده کنند.

کتاب درست اندیشی

ناپلئون هیل
ناپلئون هیل، زاده ی 26 اکتبر 1883 و درگذشته ی 8 نوامبر 1970، نویسنده ای آمریکایی و از پیشگامان ادبیات خودپروری بود.هیل در ویرجینیا به دنیا آمد و از همان دوران کودکی، به مطالعه و داستان نویسی علاقه مند بود. او در سیزده سالگی خبرنگار روزنامه ی ویرجینیا شد و با پولی که به دست می آورد، هزینه ی تحصیلش را پرداخت می کرد. هیل سپس به مدرسه ی حقوق رفت اما از عهده ی هزینه های آن برنیامد و به همین خاطر، زمان بیشتری را صرف فعالیت در روزنامه و کسب درآمد نمود. او در روزنامه با افرادی چون توماس ادیسون، الکسا...
نکوداشت های کتاب درست اندیشی
"[An] appealing guide to success... The advice is eminently practical and solid."
"[یک] راهنمای جذاب برای موفقیت... توصیه بسیار عملی و محکم است."
Publisher's Weekly

Hill's writing continues to prove timeless, and his advice remains on target for readers today
نوشته های هیل همچنان بی زمان هستند و توصیه های او همچنان برای خوانندگان مورد هدف قرار می گیرد
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب درست اندیشی (لذت متن)
این یک رودخانه ی خیالی نیست. این یک رودخانه ی واقعی است. این ذهن انسان است، قدرت ذهن انسان که شما روی آن کنترل دارید. این تنها چیزی در جهان است که می توانید آن را کنترل کنید. می توانید کلید آن را بهسمت مثبت بچرخانید تا در عرض کمتر از یک ثانیه از گروه منفی خارج شوید و به سمت موفقیت بروید که در این میان فکر، فرایندهای ذهنی و نگرش های شما نقش اساسی را ایفا می کنند. همه شکست و ناکامی را تجربه می کنیم، اما کسی که آموخته با این رودخانه مذاکره ی درستی داشته باشد و در جانب مثبت بایستد می تواند خود را از ناحیه ی شکست جدا کند و به سوی موفقیت برود.