کتاب هنر رهاسازی

The art of letting go
نحوه رهاسازی گذشته،انتظار مشتاقانه برای آینده،و نهایتا حظ از آزادی عاطفی که سزاوارش
کد کتاب : 96704
مترجم :
شابک : 978-6223080494
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 172
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

هنر رها کردن
The art of letting go
کد کتاب : 110867
مترجم :

شابک : 978-9642334506
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 135
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر رهاسازی اثر دیمن زهاری یدس

آیا با خشم، پشیمانی و رنج دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا از خاطرات دردناک احساس خستگی، استرس و دلسردی می کنید؟ آیا به چیزهایی که باعث بدبختی شما می شود چنگ می زنید؟ اگر چنین است، هنر رها کردن برای شماست.
تصور کنید که بتوانید از آشفتگی عاطفی که بر شما سنگینی می کند رها شوید. تصور کنید که بتوانید در نهایت افکار منفی و خاطرات دردناکی را که بر شما سنگینی می کنند رها کنید.
هنر رها کردن یک ابزار کامل به شما می دهد که می توانید از آن برای غلبه بر اضطراب عاطفی که کیفیت زندگی شما را خراب می کند استفاده کنید.
در این کتاب فوق العاده شما راهبردهای متعددی را یاد خواهید گرفت که می توانید از آنها برای معکوس کردن سال ها شرطی سازی ذهنی منفی استفاده کنید. خواهید فهمید که چگونه مغز خود را دوباره آموزش دهید و الگوهای فکری فلج کننده را کنار بگذارید. در این کتاب شما تمام ابزارهای مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد تا در نهایت لنگرهای احساسی را که مانع از لذت بردن کامل از زندگی شما می شوند، رها کنید.

در کتاب «هنر رهاسازی»، خواهید دید:

چرا رها کردن افکار منفی و خاطرات دردناک بسیار دشوار است
چگونه امتیازات منتقد درونی خود را لغو کنید و صدای آزاردهنده آن را خاموش کنید
اینکه چگونه تلاش برای خوشحال کردن خود در واقع باعث می شود که شما احساس ناراحتی کنید
یکی از قدرتمندترین و ساده ترین راه ها برای رها کردن همه چیز (و می توانید بلافاصله از آن استفاده کنید!)

علاوه بر این، هر استراتژی همراه با تمرینی است که به شما فرصتی می دهد تا از آن استفاده فوری کنید.

اگر از خاطرات دردناک، تلخی، پشیمانی، شرم و سایر احساسات ناتوان کننده خسته شده اید، وقت آن رسیده است که یک تغییر مثبت و مفید ایجاد کنید. امروز نسخه هنر رها کردن خود را بردارید و در نهایت آزادی عاطفی را که شایسته آن هستید تجربه کنید.

کتاب هنر رهاسازی

قسمت هایی از کتاب هنر رهاسازی (لذت متن)
رها کردن گاهی اوقات به اشتباه به معنی اجتناب از ناراحتی عاطفی شناخته می شود. به جای برخورد با افکار و احساسات منفی، آن ها دوباره کنار گذاشته می شوند. این یک طرز فکر خطرناک و ناسالم است زیرا باعث بی تفاوتی همیشگی می شود. وقتی ناراحتی عاطفی را نادیده بگیریم، در نهایت بی تفاوتی و حتی سنگدلی را در خود ایجاد می کنیم. ما این کار را برای محافظت از خود در برابر استرس، غم و درد عاطفی انجام می دهیم. متأسفانه چنین طرز فکری بیش از آنکه فایده داشته باشد مضر است. ما در نهایت فرصت پذیرش این احساسات مشروع و برخورد سالم با آن ها را رها می کنیم. راه مناسب رها کردن شامل شناخت افکار و احساسات منفی، تعیین دلیل «تجربه مجدد آن ها» و حرکت از مراحل انکار و چانه زنی به سمت مرحله پذیرش غم و اندوه است. دو اتفاق مهم در این فرآیند رخ می دهد. اول، تاب آوری عاطفی را در خود افزایش می دهیم. یاد می گیریم که احساسات خود را به جای سرکوب و اجتناب از آن ها مدیریت کنیم. دوم، طرز فکری را اتخاذ می کنیم که به گذشته دلبستگی نداشته باشد. ما احساسات خود را تصدیق می کنیم، آن ها را بررسی کرده و در نهایت به خود اجازه می دهیم آن ها را رها کنیم و شرایط جدیدمان را بپذیریم. ما می دانیم دلبستگی به گذشته ناسالم است و ناراحتی عاطفی خود را کنار نمی زنیم بلکه سعی در حل آن داریم. اگر واقعا می خواهیم خاطرات دردناک، پشیمانی ها، ناامیدی ها و ناراحتی های معمول را رها کنیم، باید با این احساسات مقابله نماییم. من تکنیک هایی را در قسمت سوم مطرح می کنم که نتیجه می دهند.