کتاب مثلث باش!

Be a triangle
چگونه از گم گشتگی به موفقیت رسیدم
  • 20 % تخفیف
    50,000 | 40,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سنگ سنگ
    نویسنده:
کد کتاب : 96712
مترجم :
شابک : 978-6227383232
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مثلث باش! اثر لی لی سینگ

«مثلث» بودن استعاره‌ی زیبایی است از قوی بودن در برابر قدرت‌های منفی پیرامون. چه مشکلاتی که مانع رسیدن ما به اهداف‌مان هستند، چه افکار و اشخاص منفی که سعی دارند روحیه‌ی ما را تضعیف کنند. همان طور که کوه‌ها شکل مثلث دارند، برای قوی بودن و پیروزی بر مشکلات و نیروهای منفی، لازم است چون مثلث، محکم و استوار باشیم…

فهرست کتاب:
. بیایید با صحبت‌های واقعی شروع کنیم
. واقعا باید مثلث شوم
. به خانه برگردیم تا با خودمان رابطه برقرار کنیم
. به خانه برگردیم تا با جهان ارتباط برقرار کنیم
. به خانه برگردیم تا حواس‌پرتی را درک کنیم
. به خانه برگردیم تا طراحی را اجرا کنیم
. اجازه دهید با کمی تأمل به پایان برسانیم
. لی‌لی سینگ کیست؟

«لی‌لی سینگ» حالا دیگر چهره‌ای بسیار مشهور در عرصه‌ی اجرا، بازیگری و البته شبکه‌های اجتماعی است. او با پیام مثبت‌اندیشی و از مسیر کانال‌ها و وبلاگ‌هایش در یوتیوب و سایر فضاهای مجازی، به شهرت رسید و حالا در هالیوود نیز فعالیت زیادی دارد. «سینگ» پیش از کتاب اولش «رئیس زندگی خودت باش!» در یوتیوب یازده میلیون دنبال‌کننده داشت و بعد از موفقیت آن کتاب، حرف‌هایش بیش‌تر مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، ‌‌اولین ویدیوی سینگ فقط هفتاد بازدید‌کننده داشت. خودش در این باره می‌گوید: «موفقیت، تدریجی است. هر ویدیو و هر توییت مهم است. بالا رفتن من کند بود. من از پله‌ها بالا رفتم، نه از پله برقی.»
«مثلث باش!» توصیه‌های روشنی برای بالا رفتن از پله‌ها ارایه می‌دهد. به‌ویژه این‌که «لی‌لی سینگ» گذشته از فعالیت‌های رسانه‌ای، از دانشگاه یورک تورنتو کانادا، مدرک روان‌شناسی هم دارد و نکته‌هایش آبشخور علمی نیز دارند.

کتاب مثلث باش!

لی لی سینگ
لیلی سینگ (زاده ۲۶ سپتامبر ۱۹۸۸) یوتیوبر، کمدین، مجری، نویسنده و بازیگر کانادایی است که در ابتدا از طریق فضای مجازی و با نام مستعار ابرزن معروف شد. او در اسکاربرو، اونتاریو به دنیا آمد و بزرگ شد و در سال ۲۰۱۰ شروع به ساخت ویدیو برای یوتیوب کرد. در سال ۲۰۱۷ از سوی مجله فوربز رتبه ده پولسازترین ستارگان یوتیوب دنیا را با دریافتی ۱۰٫۵ میلیون دلار از آن خود کرد. در سپتامبر ۲۰۱۹، ۱۴میلیون مشترک داشت و بازدید ویدیوهایش به بیش از ۳ میلیارد می‌رسید. سینگ از سال ۲۰۱۴ تا کنون (به جز سال ۲۰۱۹) هر سا...
قسمت هایی از کتاب مثلث باش! (لذت متن)
روابط قوی، ساخته و حفظ می‌شوند، چرا که برای آن‌ها وقت می‌گذاریم و آن‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم. همین اتفاق باید هنگام برقراری ارتباط با خودمان نیز رخ دهد. لازم نیست خودمان را به یک شام گران‌قیمت مهمان کنیم تنها کاری که لازم است انجام دهیم، تخصیص زمانی برای گوش دادن به خودمان است.