کتاب مروری بر داروسازی سنتی

Daroosazi
کد کتاب : 96833
شابک : 978-6007658673
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مروری بر داروسازی سنتی اثر مجموعه ی نویسندگان

داروسازی سنتی یکی از رشته های تخصصی داروسازی است که در زمینه استفاده از طب سنتی با کاربرد گیاهان دارویی در پیشگیری و درمان بیماریها فعالیت می کند.
کتاب پیش رو زیر نظر دکتر عبدالعلی محقق زاده و دکتر روجا رحیمی توسط گروهی از متخصصین در طب و داروسازی سنتی به رشته ی تحریر درآمده است. مجموعه ی حاضر به عنوان مرجع آموزشی برای دانشجویان عمومی داروسازی به منظور معرفی رشته داروسازی سنتی و ابعاد مختلف این رشته طراحی شده است. طب و کلیات طب سنتی، تاریخچه داروسازی، غذاها، داروها در طب سنتی ایران، مفردات و مرکبات از دیدگاه طب سنتی، اشکال دارویی، فارماکولوژی و نحوه تاثیر فراورده های طبیعی و سنتی بر بدن، موارد منع مصرف و احتیاطات و… از مباحث این کتاب می باشد.

کتاب مروری بر داروسازی سنتی

دسته بندی های کتاب مروری بر داروسازی سنتی
قسمت هایی از کتاب مروری بر داروسازی سنتی (لذت متن)
داروسازی سنتی یکی از رشته های تخصصی داروسازی است که در زمینه استفاده از طب سنتی با کاربرد گیاهان دارویی در پیشگیری و درمان بیماریها فعالیت می کند. کتاب پیش رو زیر نظر دکتر عبدالعلی محقق زاده و دکتر روجا رحیمی توسط گروهی از متخصصین در طب و داروسازی سنتی به رشته ی تحریر درآمده است. مجموعه ی حاضر به عنوان مرجع آموزشی برای دانشجویان عمومی داروسازی به منظور معرفی رشته داروسازی سنتی و ابعاد مختلف این رشته طراحی شده است. طب و کلیات طب سنتی، تاریخچه داروسازی، غذاها، داروها در طب سنتی ایران، مفردات و مرکبات از دیدگاه طب سنتی، اشکال دارویی، فارماکولوژی و نحوه تاثیر فراورده های طبیعی و سنتی بر بدن، موارد منع مصرف و احتیاطات و… از مباحث این کتاب می باشد.