کتاب هزار توی ارواح

The Labyrinth of the Spirits
(دوجلدی)
کد کتاب : 96853
مترجم :
شابک : 978-6003678392
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1512
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب هزار توی ارواح اثر کارلوس روئیث ثافون


هزارتوی ارواح یک رمان تخیلی از نویسنده اسپانیایی کارلوس رویز زافون است. این چهارمین و آخرین کتاب از مجموعه گورستان کتاب‌های فراموش شده است. این رمان ابتدا در 17 نوامبر 2016 در اسپانیا و آمریکای لاتین توسط گروه Planeta منتشر شد. هارپر کالینز ترجمه انگلیسی لوسیا گریوز را در 18 سپتامبر 2018 منتشر کرد..
در دوران کودکی، دانیل سمپره در میان گذرگاه های گورستان کتاب های فراموش شده رمان فوق العاده ای را کشف کرد که مسیر زندگی او را تغییر می داد. دانیل که اکنون مرد جوانی در بارسلون در اواخر دهه 1950 است، کتابفروشی Sempere & Sons را اداره می کند و با همسر و پسر دوست داشتنی خود از زندگی به ظاهر رضایت بخشی برخوردار است. با این حال معمای مرگ مادرش همچنان روح او را آزار می دهد.
درست زمانی که دانیل معتقد است که به حل این معما نزدیک شده است، توطئه ای شوم تر از آن که تصورش را می کرد، شاخک های خود را از رژیم جهنمی فرانکو گسترش می دهد. در آن زمان آلیسیا گریس ظاهر می شود، روحی که از کابوس جنگ متولد شده است. او کسی است که دانیل را به لبه پرتگاه هدایت می کند و تاریخچه مخفی خانواده اش را فاش می کند، هرچند به قیمتی وحشتناک.

کتاب هزار توی ارواح

کارلوس روئیث ثافون
کارلوس رویز زفون (انگلیسی: Carlos Ruiz Zafón؛ زادهٔ ۲۵ سپتامبر ۱۹۶۴) نویسنده داستان های جنایی و معمایی اهل اسپانیا است.کارلوس لوئیت ثافون در بارسلونا بدنیا آمد. او که در اسپانیا بزرگ شد ، زندگی کاری خود را با کسب درآمد در تبلیغات آغاز کرد. پدربزرگ و مادربزرگ او در یک کارخانه کار کرده بودند و پدرش بیمه می فروخت. در دهه 1990 ، روزی زافان به لس آنجلس نقل مکان کرد و مدت کوتاهی در زمینه نویسندگی روی پرده کار کرد. او به انگلیسی مسلط است.بیشتر تاثیرات کار های او از نویسندگان قرن 19، داستان ها...
نکوداشت های کتاب هزار توی ارواح
THE LABYRINTH OF THE SPIRITS is the sublime culmination to a truly outstanding series. Set in Barcelona from 1938 through the 1970s, these books deftly combine the world of bookselling, the long shadow of the Spanish Civil War, gothic literary interplay, wonderfully salty characters, sublime dialogue and verbal sparring, along with elaborate and satisfying exposition.
هزارتوی ارواح نقطه ی اوج یک مجموعه ی واقعا برجسته است. این کتاب ها که از سال 1938 تا 1970 در بارسلون می گذرد، به طرز ماهرانه ای دنیای کتابفروشی، سایه طولانی جنگ داخلی اسپانیا، تعامل ادبی گوتیک، شخصیت های فوق العاده شور، دیالوگ های عالی و جدال کلامی، همراه با نمایش مفصل و رضایت بخش را با هم ترکیب می کنند.
PW ShelfTalker

A compelling, multi-faceted, and haunting work of art told by a master storyteller.
یک اثر هنری جذاب، چند وجهی و دلهره آور که توسط یک داستان نویس چیره دست روایت می شود.
Historical Novel Society

قسمت هایی از کتاب هزار توی ارواح (لذت متن)