کتاب روزنامه نگاری سایبر

Rooznamenegari
اتاق خبر آینده در برابر روزنامه نگاری سنتی
کد کتاب : 96964
شابک : 978-6007259320
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 122
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب روزنامه نگاری سایبر اثر یونس شکرخواه

از نویسنده:سایبر ژورنالیسم چیست؟ آیا گفتمان تعیین دستور جلسه و برجسته سازی و نیز جریان یک سویه اطلاعات در روزنامه ‌نگاری سنتی چاپی به سوی سطح وسیعی از توده ‌های مخاطب در حال انتقال است و روزنامه ‌نگاری آنلاین با گونه پیشتازش یعنی روزنامه ‌نگاری سایبر با تکیه بر تکنولوژی ‌های نوین ارتباطی در این انتقال گفتمان نقش ایفا کرده و به آزادی بیان کمک می ‌کند؟

همه تلاش پژوهشی من این بود تا مفهوم سایبر ژورنالیسم و همین انتقال گفتمان را از طریق مرور ادبیات، از طریق پرسش نامه‌ هایی که برای صاحب نظران جهانی در عرصه روزنامه ‌نگاری سایبر ارسال کردم و از طریق بررسی مصوبه ‌های بین ‌المللی و نیز از طریق سنجش نگرش های روزنامه ‌نگاری ایرانی به گونه علمی شناسائی کنم.

کتاب روزنامه نگاری سایبر

یونس شکرخواه
یونس شکرخواه استاد دانشگاه، روزنامه‌نگار و از متخصصان و مترجمان ایرانیِ دانش ارتباطات است. او را «پدر روزنامه‌نگاری آنلاین ایران» می‌خوانند.یونس شکرخواه در ۲ تیرِ ۱۳۳۶ در مشهد به دنیا آمد. در مقطع کارشناسی، در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی، دانشگاه علامه طباطبایی، به تحصیل پرداخت. پس از آن کارشناسی ارشد و دکتری را در رشته‌ی علوم ارتباطات همین دانشگاه ادامه داد.شکرخواه از سال ۱۳۶۰، فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه‌ی روزنامه‌نگاری را با ترجمه‌ی مق...