کتاب راهبه کاسترو و وانینا وانینی

The Abbess of Castro
  • 15 % تخفیف
    85,000 | 72,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: آشیان آشیان
    نویسنده:
کد کتاب : 97368
مترجم :
شابک : 978-6007293676
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1839
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب راهبه کاسترو و وانینا وانینی اثر استاندال

«راهبه کاسترو» رمانی از استاندال است که داستان عاشقانه غم انگیز نابهنگام دختر ثروتمندترین مرد لاتزیو و یک گانگستر بی پول را روایت می کند. ممکن است این داستان عاشقانی باشد که در ایتالیا اتفاق می‌افتد، اما این رمان را بسیاری جایگزین رومئو و ژولیت می دانند. در زیر سطح، داستانی چشم‌گشا از دسیسه‌های سیاسی وجود دارد که ماکیاولی به آن افتخار می‌کند، خصومت‌های خشونت‌آمیز خانوادگی و ماجراجویی‌های بی‌سابقه.
راهبه کاسترو که ادعا می‌شود از روی دست‌نوشته‌های قرن شانزدهم ترجمه شده است، با دیدگاه بسیار بی‌همدلانه‌اش در مورد جنگ و انتقاد شدید بر افراد جنگ طلب ماجرایی چند بعدی را به تصویر می کشد.
استاندال در سراسر آثارش به طور گسترده ای نمونه برجسته رئالیسم رمانتیک شناخته می شود و به طور مستقیم بر نویسنده مشهور روسی، لئو تولستوی، در به تصویر کشیدن جنگ، به ویژه در آثار تولستوی "ساختارهای سواستوپل"، "مهاجمین"، "قزاق ها" تأثیر گذاشت. استاندال (1783-1842)، نام مستعار ماری هنری بیل، نویسنده فرانسوی بود. او که از پیشگامان رئالیسم ادبی و استاد به تصویر کشیدن روان‌شناختی شخصیت‌هایش بود، بیشتر به خاطر رمان‌های «قرمز و سیاه» (1830) و «خانه پارما» (1839) شناخته می‌شود.

کتاب راهبه کاسترو و وانینا وانینی

استاندال
ماری هنری بیل، زاده ی 23 ژانویه ی 1783 و درگذشته ی 23 مارس 1842، نویسنده ی فرانسوی بود که بیشتر با نام استاندال شناخته می شود.استاندال، دوران کودکی نه چندان شادی داشت و مادرش را در هفت سالگی از دست داد. دنیای نظامی و تئاتر، تأثیر زیادی بر زندگی او داشتند. او به ارتش پیوست و در حمله ی نیروهای ناپلئون به روسیه در سال 1812 حضور داشت. استاندال با ورود به دنیای نمایش، به نویسندگی روی آورد. او در سال های پایانی زندگی خود از بیماری های مختلفی رنج می برد اما در همین زمان بود که برخی از معروف ترین آثا...