کتاب پیام آور ستاره ای

Starry Messenger
کد کتاب : 134453
مترجم :
شابک : 978-6006043128
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

پیام آور ستارگان
Starry Messenger
چشم اندازهای کیهانی درباره تمدن بشری
کد کتاب : 97401
مترجم :

شابک : 978-9642334636
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

پیغامی از ستارگان
Starry Messenger
کد کتاب : 123912
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6229456767‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب پیام آور ستارگان اثر نیل دگراس تایسن


نیل دگراس تایسون با آوردن چشم‌انداز کیهانی خود به تمدن روی زمین، نور جدیدی را بر خطوط گسل‌های حیاتی زمان ما - جنگ، سیاست، مذهب، حقیقت، زیبایی، جنسیت، و نژاد- به شیوه‌ای می‌تاباند که حس عمیق‌تری از وحدت را برای ما تحریک می‌کند.
در زمانی که دیدگاه‌های سیاسی و فرهنگی ما بیش از هر زمان دیگری قطبی‌تر به نظر می‌رسد، تایسون یک پادزهر بسیار مورد نیاز را برای بسیاری از چیزهایی که ما را از هم جدا می‌کند ارائه می‌کند.
پس از اندیشیدن عمیق در مورد اینکه علم چگونه جهان و زمین را به‌عنوان یک سیاره می‌بیند، مغز انسان این ظرفیت را دارد که اولویت‌های زندگی را تنظیم مجدد کرده و مجددا تنظیم کند و اقداماتی را که ممکن است در پاسخ به آن انجام دهیم، شکل دهد. هیچ نگرش به فرهنگ، جامعه یا تمدن دست نخورده باقی نمی ماند.
با نثر متبلور، پیام‌ آور ستارگان ما را در جهان علمی که دنیا را متفاوت می‌بیند و ترسیم می‌کند، راهنمایی می‌کند. تایسون، از بینش‌هایی در مورد حل و فصل درگیری‌های جهانی گرفته تا یادآوری اینکه چقدر زنده بودن ارزشمند است، مجموعه‌ای از حقایق درخشان و زیبا را آشکار می‌کند که برای همه ما صادق است و با آگاهی از جایگاه ما در کیهان آگاه و روشن شده است.

کتاب پیام آور ستارگان

نیل دگراس تایسن
نیل دگراس تایسن، زاده ی 5 اکتبر 1958، اخترشناس، نویسنده و مفسر علمی آمریکایی است. او از سال 1996، مسئول مطالعات فضایی مرکز رز در نیویورک بوده است. این مرکز، بخشی از موزه ی تاریخ طبیعی آمریکا است و تایسن در همین موزه، دپارتمان اخترفیزیک را در سال 1997 پایه گذاری کرد.او که در شهر نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد، در سن نه سالگی به اخترشناسی علاقه مند شد. تایسن پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ی علمی برانکس، مشغول خواندن فیزیک در دانشگاه هاروارد شد. او سپس وارد دانشگاه کلمبیا شد و مدرک دکترای خود را در...
نکوداشت های کتاب پیام آور ستارگان
Every page is lit up by an original poetic imagination but bearing the unmistakable stamp of a rational mind, steeped in maths and science.
هر صفحه با یک تخیل شاعرانه اصیل روشن شده است، اما دارای مهر بی گمان یک ذهن منطقی، غرق در ریاضیات و علوم است.
Richard Dawkins

“Tyson has become the most influential science communicator in the country.
تایسون به تاثیرگذارترین ارتباط دهنده علم در کشور تبدیل شده است.
Vox

قسمت هایی از کتاب پیام آور ستارگان (لذت متن)
زیبایی شناسی آنچه در فرهنگ زیبا و مطلوب است معمولا از فصلی به فصل دیگر، سالی به سال دیگر و از نسلی به نسل دیگر تغییر می کند، به ویژه در مورد مد، هنر، معماری و بدن انسان. بر اساس وسعت صنعت آرایشی و بهداشتی و مجموعه عظیم صنعت زیبایی، بیگانگان فضایی مطمئنا می فهمند که ما فکر می کنیم زشت هستیم، قابل اصلاح نیستیم و دائما به «بهبودی» و بهتر شدن نیاز داریم. ما انواع ابزارهای خانگی را برای صاف کردن موهای مجعد و فر کردن موهای صاف طراحی کرده ایم. روش هایی را برای جایگزینی موهای از دست رفته و از بین بردن موهای زائد ابداع کردیم. از رنگ های شیمیایی برای تیره کردن موهای روشن و روشن کردن موهای تیره استفاده می کنیم. آکنه یا لکه های پوستی از هر نوعی را تحمل نمی کنیم. کفش هایی می پوشیم که قدمان را بلندتر می کند و عطرهایی می زنیم که بوی بهتری به ما می دهد. از آرایش برای برجسته کردن قسمت های خوب و محو کردن قسمت های بد ظاهرمان استفاده می کنیم. در نهایت، چیز زیادی در مورد ظاهرمان واقعی نیست. زیبایی که خلق کرده ایم حتی تا عمق پوست هم ادامه ندارد. زیر دوش شسته می شود.