کتاب ذهن دیگران را بخوانید

You can read anyone
کد کتاب : 9754
مترجم :

شابک : 9786009281060
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ذهن دیگران را بخوانید اثر دیوید جی لیبرمن

کتاب ذهن دیگران را بخوانید شامل تکنیک های روانشناختی خاص ، عملی و اثبات شده است که می توانید برای شناخت افکار و احساسات افراد در هر زمان و غالبا در عرض چند دقیقه استفاده کنید.
از آنجا که این تکنیک ها تقریبا در هر شرایطی می توانند بلافاصله برای هر فرد اعمال شوند ، دکتر لیبرمن سهولت و صحت آنها را در صدها برنامه تلویزیونی و رادیویی نشان داده است. در گزارش ویژه ای برای FOX News ، میزبان برنامه جف روزین اظهار داشت ، "این بسیار شگفت انگیز است! من با او بودم و او هرگز اشتباه نمی کرد. . . حتی یک بار هم نه. من حتی آموخته ام که چگونه آن را انجام دهم و این فوق العاده است. در حقیقت ، دکتر لیبرمن به مصاف افراد دروغ سنج ماهر زیادی در برنامه های تلویزیون زنده رفته است و هر بار موفق شده است.
کتاب ذهن دیگران را بخوانید دقیقا قدم به قدم نشان می دهد که چگونه بفهمید هر کس در موقعیتهای واقعی زندگی چه فکر می کند و چه احساسی دارد. زمانی که رسیک و خطر بالا است مانند مذاکرات ، بازجویی ها ، سوالات سوءاستفاده ، سرقت یا کلاهبرداری - دانستن اینکه چه کسی علیه شماست و چه کسی با شما می تواند باعث صرفه جویی در وقت ، پول ، انرژی و ضربه های روحی شود.
نیویورک تایمز بهترین نتیجه را ارائه داد. آنها در یک مقاله خاص به سادگی گفتند: "به دیوید لیبرمن دروغ نگو". و اکنون شما نیز می توانید مهمترین ابزارهای روانشناختی حاکم بر رفتار انسان را بیاموزید و کارهایی انجام دهید که فقط به نفع شما باشد. طوری بازی کنید که نبازید!

کتاب ذهن دیگران را بخوانید

دیوید جی لیبرمن
دکتر دیوید جی لیبرمن، که کتاب های او به یازده زبان ترجمه شده است، یک رهبر مشهور بین المللی در زمینه رفتار انسانی است. او در بیش از دویست برنامه حضور داشته است و کارشناس مهمان مکرر برنامه های تلویزیونی و رادیویی ملی مانند نمایش امروز، رادیو عمومی ملی، نمایش، پی بی اس، نمایش مونتل ویلیامز و A&E است. او سخنران، مدرس و مشاور مورد تقاضا است. تکنیک های مبتنی بر کار او منجر به پیشرفت های اساسی در زمینه های متعدد شده است و توسط دولت ها، شرکت ها و متخصصان در بیش از بیست و پنج کشور استفاده می شود. ...
نکوداشت های کتاب ذهن دیگران را بخوانید
In my more than 20 years of laws enforcement, I've never seen any lie-detecting techniques so uncannily accurate.
در مدت بیش از 20 سال فعالیتم در اجرای قانون هیچ تکنیک تشخیص دروغی ندیده ام که تا این حد دقیق و درست باشد.
Sheriff Richard Mack

You Can Read Anyone' is not a fluffy collection of ineffective tips. Lieberman offers proven psychological techniques that deliver on their promise to get inside a person's head . . .with eerie accuracy. Of all his books, his latest, "You Can Read Anyone" is superior in every way . . . Dr. Lieberman's insights into human nature are breathtaking and practical
ذهن دیگران را بخوانید مجموعه ای از از نکات ناکارآمد نیست. لیبرمن تکنیک های روانشناختی اثبات شده ای را ارائه می دهد که وارد شدن درون ذهن دیگران است. از میان تمام کتاب های او ، آخرین کتابش "ذهن دیگران را بخوانید" از هر نظر برتر است. بینش دکتر لیبرمن در مورد طبیعت انسانی بسیار دقیق و کاربردی است.
Focus Magazine -- review, Focus Magazine

قسمت هایی از کتاب ذهن دیگران را بخوانید (لذت متن)
آیا تا به حال آرزو کرده اید که کاش می توانستید فکر دیگران بخوانید و بفهمید دیگران چه در سر دارند؟ اکنون با به کار گیری سیستمی پیشرفته و مبتنی بر روانشناسی می توانید به آرزوی خود برسید. این برنامه منحصر به فرد، سیستمی کامل و کاربردی را به شما عرضه می کند که به سادگی قابل استفاده است و به وسیله ی آن به سرعت و در هر زمان می توانید افکار و احساسات اشخاص را ارزیابی کنید.

لازم به ذکر است که کتاب ذهن دیگران را بخوانید نظریاتی تکراری درباره ی زبان بدن نیست. نمی خواهیم داد سخن دهیم که مدل موی یک شخص اطلاعات فراوانی درباره ی باطن او در اختیارتان می گذارد یا بر اساس شم و شهود، ویژگی های مبهمی از یک فرد را در اختیارتان بگذاریم. این کتاب به شما نخواهد گفت چگونه فردی را بر اساس اینکه به چه شکل دست هایش را جمع کرده یا بند کفش هایش را بسته قضاوت کنید.