کتاب ناخوشی ما

Our Malady
درس هایی درباب آزادی و هم بستگی
کد کتاب : 97567
مترجم :
شابک : 978-6229867013
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ناخوشی ما اثر تیموتی اسنایدر

در 29 دسامبر 2019، تیموتی اسنایدر مورخ به شدت بیمار شد. او که قادر به ایستادن نبود، به سختی قادر به فکر کردن بود، ساعت‌ها در یک اتاق اورژانس منتظر ماند تا به درستی بیماری او تشخیص داده شود و سریعا به عمل جراحی برود. طی چند روز بعد، زمانی که اولین نور سال جدید از پنجره اش بیرون می آمد، خود را در حال تأمل در مورد شکنندگی سلامتی دید که در آمریکا به عنوان یک حق انسانی به رسمیت شناخته نشده بود. ما بیمارستان‌های آمریکایی را تماشا کرده‌ایم که مدت‌ها پرسنل و کمبود نیرو داشتند و زیر امواج بیماران بیمار خم می‌شدند. دولت فدرال از طریق جهل عمدی، اطلاعات نادرست و سودجویی اوضاع را بدتر کرد. سیستم پزشکی تجاری امریکا در آزمون نهایی شکست خورده و هزاران آمریکایی جان باختند.

اسنایدر در این کتاب «ناخوشی ما» نیروهای اجتماعی را که ما را به اینجا رسانده‌اند ردیابی می‌کند و درس‌هایی را که باید برای زنده ماندن یاد بگیریم، ترسیم می‌کند. اسنایدر در بررسی برخی از تاریک‌ترین لحظات تاریخ اخیر و زندگی خود، زوزه‌هایی از امید و اصولی را می‌یابد که می‌تواند ما را از وضعیت ناخوشایند کنونی‌مان رهایی بخشد. تنها با در نظر گرفتن مراقبت های بهداشتی به عنوان یک حق انسانی، ارتقای اقتدار پزشکان و دانش پزشکی، و برنامه ریزی برای آینده فرزندانمان می توانیم آمریکائی را ایجاد کنیم که در آن همه واقعا آزاد باشند.

کتاب ناخوشی ما

تیموتی اسنایدر
تیموتی دیوید اسنایدر، زاده ی 18 آگوست 1969، نویسنده و تاریخ نگار آمریکایی است.اسنایدر در جنوب غربی اوهایو به دنیا آمد. او در دانشگاه براون در رشته های تاریخ و علوم سیاسی تحصیل کرد و در سال 1997، دکترای خود را در رشته ی تاریخ مدرن از دانشگاه آکسفورد گرفت.اسنایدر، استاد تاریخ دانشگاه ییل و عضو ثابت انستیتوی علوم انسانی وین است. او همچنین در شورای روابط خارجی ایالات متحده عضویت دارد.
قسمت هایی از کتاب ناخوشی ما (لذت متن)
یک استدلال قوی برای مراقبت های بهداشتی همگانی به عنوان یک حق اساسی.
Chicago Tribune
فریاد خشم او قطعا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد
Washington Post