کتاب جادوی فوتبال 1

The Most Incredible True Football Stories
داستان های واقعی اما باورنکردنی در دنیای فوتبال
کد کتاب : 97602
مترجم :
شابک : 978-6222745240
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوی فوتبال 1 اثر مت اولدفیلد


آیا فکر می کنید همه چیزهایی را که در مورد فوتبال باید بدانید می دانید؟

آیا شنیده اید ...

* اختاپوس روانی که می توانست برنده را پیش بینی کند؟
* کارآگاه سگی که جام جهانی را نجات داد؟
* فوق ستاره فوتبالیست که در واقع هرگز فوتبال بازی نکرد؟
باورنکردنی‌ترین، گاهی مضحک‌ترین و همیشه کاملا باورنکردنی‌ترین داستان‌های فوتبال را که هرگز نمی‌دانستید، کشف کنید. از نویسنده پرفروش مت اولدفیلد، این فوتبال باورنکردنی است - داستان های واقعی از بازی مورد علاقه جهان که در آن همه چیز برای بازی وجود دارد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.
در بخشی از کتاب آمده است:
" بعضی از طرفداران فوتبال خیال میکنند که همه چیز را درباره ی این ورزش میدانند غیر از این است؟ انگار که همهی اطلاعات جایی گوشه ی ذهنشان است از ماشین محبوب روبرتو فیرمینو گرفته تا «ستاره ی بزرگ بعدی نورث همپتون تاون که اگر ذهنتان را مشغول کرده، باید گفت که منظور جی ویلیامز است.
اما اگر واقعا میخواهید دوستان عاشق فوتبالتان را تحت تأثیر قرار بدهید :بفرمایید این کتاب راست کار شماست. در ۱۶۰ صفحه ی بعدی از عجیب ترین داستانهای حقیقی فوتبال باخبر میشوید داستانهایی که روحتان هم از آنها خبر نداشته است. مانند داستان واقعی بزرگترین تیم تاریخ فوتبال زنان که آخرین بازی اش را در سال ۱۹۶۵ انجام داد بازیکنی که در سال ۱۹۷۷ خودش را در زمین فوتبال به مردن زد و همین طور ماجرای هشت پایی که نتیجه ی همه ی بازیهای آلمان در جام جهانی ۲۰۱۰ را به درستی پیش بینی کرد. بله هشت پا احتمالا همین حالا هم داستانهای فوتبالی محبوب خودتان را دارید و میتوانیم تا ابد بازی «پس چرا داستان رو نگفتی؟» را ادامه بدهیم، اما اگر این کار را میکردیم الان دیگر این کتاب در دستهای شما نبود! پس بگذارید بگویم به نظر من جادوی فوتبال مجموعه ای است از بهترین و باورنکردنی ترین داستانهای فوتبال"

کتاب جادوی فوتبال 1

مت اولدفیلد
مت اولدفیلد با برادرش تام سری Ultimate Football Heroes and Classic Football Heroes را می نویسد. مت همچنین برای ارائه کارگاه های سوادآموزی مبتنی بر فوتبال با مدارس و سازمان هایی مانند اعتماد ملی سوادآموزی و موزه ملی فوتبال همکاری می کند.
نکوداشت های کتاب جادوی فوتبال 1
This collection of true football stories demonstrates that sport can unite, inspire and amaze in equal measure ... Interesting, amusing and sometimes bizarre ... sure to be a big hit with football fans.
این مجموعه از داستان های واقعی فوتبال نشان می دهد که ورزش می تواند به متحد کننده، الهام بخش و شگفت انگیز باشد ... جالب، سرگرم کننده و گاهی عجیب ... مطمئنا موفقیت بزرگی برای طرفداران فوتبال خواهد بود.
BookTrust

This is an excellent book for a football fan aged 7+
این یک کتاب عالی برای یک هواداران فوتبال بالای 7 سال است
Brenda Marshall

قسمت هایی از کتاب جادوی فوتبال 1 (لذت متن)