کتاب کنددست

Slowhand
زندگی و موسیقی اریک کلاپتون
کد کتاب : 97611
مترجم :
شابک : 978-6001302848
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب کنددست اثر فیلیپ نورمن

برای بیش از شش دهه، اریک کلاپتون استاد بی همتای گیتار برقی و هنرمند برجسته موسیقی راک و بلوز شناخته می شود. زندگی او تاریخچه موسیقی راک را در بر می گیرد. او تنها عضو خارجی بیتلز و رولینگ استونز و نوازنده برگزیده ستارگان بزرگ موسیقی از باب دیلن تا آرتا فرانکلین بوده است. نویسنده پرفروش این اثر، فیلیپ نورمن، با دسترسی گسترده به خانواده، دوستان و همکاران اریک کلاپتون، معتبرترین زندگی نامه او را نوشته است.
در دهه 1960 هنگامی که او عضو گروه یاردبردز بود، وقتی سیم گیتار را عوض می کرد، با چنان دقت و تعمقی این کار را انجام می داد که پدربزرگ ناتنی اش، جک کلاپ، یک ردیف آجر می چید. انگار به کار گروهی بی اعتناست. آنها منتظر می ماندند و او آهسته کارش را می کرد. پس از اینکه چند بار این اتفاق افتاد مدیرش به او لقب «کلاپتون کنددست» داد.

کتاب کنددست

فیلیپ نورمن
فیلیپ نورمن (زاده ۱۳ آوریل ۱۹۴۳) [۱] نویسنده، رمان‌نویس، روزنامه‌نگار و نمایشنامه‌نویس انگلیسی است. او بیشتر به خاطر زندگی نامه های بیتلز، رولینگ استونز، بادی هالی و التون جان شناخته می شود. از دیگر کتاب های او می توان به مطالعات مشابه جان لنون، میک جگر، پل مک کارتنی و اریک کلاپتون اشاره کرد.