کتاب کتاب کوچک برای داستان نویسی

ketab koochak
کد کتاب : 97715
شابک : 978-9643916589‬
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب کوچک برای داستان نویسی اثر فریدون عموزاده خلیلی

این کتاب، بهترین هدیه برای جوانان و حتی جوانانی که در پی یادگیری هنر نوشتن هستند، محسوب می‌شود. اگرچه می‌گویم که این کتاب معجزه‌آسا نیست، اما به طور قطع یادآوری می‌کند که نوشتن چگونه با صبوری و گام به گام فرا گرفته می‌شود. امروزه کتاب‌های بسیاری در زمینه داستان‌نویسی و روش‌های نگارش نوشته شده‌اند، اما نمی‌توانم تضمین کنم که همه این کتاب‌ها همان هیجان و شور نوشتن را در خواننده‌ها به وجود آورند. این نویسنده در طول هر مرحله‌ی نوشتن، راهی برای سپری شدن از چالش‌های نگارش را پیشنهاد می‌دهد تا نوشتن نه تنها از دست نرود، بلکه با لذت پیش رود.

این نویسنده به خواننده خود احترام می‌گذارد و با زبانی چون داستان‌گو، حرف می‌زند. حس می‌کنید که شما همراه با او دست به قلم شده‌اید و منتظرید که حرف‌هایش تمام شود تا به نوشتن بپردازید. او به اندازه‌ی کافی متخصص نیست که جزئیات جزئی را از دست ندهد، بلکه این وظیفه را به خواننده می‌سپارد. با زبانی لطیف، نویسنده‌ای که به تازگی علاقه‌مند به نوشتن شده، شما را به دنیای نگارش معرفی می‌کند و یکی از هم‌نوازان او در این مسیر تمرین می‌دهد تا همین شور و شوق بی‌پایان نوشتن در شما باقی بماند.

این کتاب تنبلی‌های نوشتن را می‌شناسد و راه‌هایی برای غلبه بر آنها ارائه می‌دهد. طراحی‌های یک مبتدی را درک می‌کند و تلاش می‌کند او را به مسیر نوشتن راهنمایی کند. با لحنی آموزنده و خوشایند، او اصول نگارش را تازه‌کارها آموزش می‌دهد و در عین حال نکات حساس را به مسئولیت خواننده می‌گذارد. این کتاب به تنهایی همه چیز را به شکل ساده و جامع، اما بی‌ضرر برای شما می‌آموزد. از یافتن موضوع تا پایان داستان، از ساده تا پیچیده، همه چیز در این کتاب قرار دارد.

نویسنده از شما انتظار ندارد که یک مدل خاص از نوشتن را اجرا کنید؛ از همین رو، هر موضوع را از طریق مثال‌ها و شیوه‌های متفاوت توضیح می‌دهد. او خودش را با تعداد زیادی روش و سبک نوشتن محدود نمی‌کند. این کتاب نقطه ایجاد انگیزه و شور برای خلق داستان‌های جدید است. همه چیز در اینجا به کار آمده و نوشتن با هیجان و اشتیاق ادامه می‌یابد. به نظر نویسنده، "شما باید داستان‌سرا بشوید تا داستان‌ها به سمت شما بیایند."

کتاب کتاب کوچک برای داستان نویسی

فریدون عموزاده خلیلی
فریدون عموزاده خلیلی زادهٔ بهمن ماه ۱۳۳۸ در سمنان ، نویسنده، پژوهش گر، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی ایرانی است و از چهره‌های مطرح هنر و روزنامه نگاری بعد از انقلاب به‌شمار می آید. او برای نگارش کتاب سفر به شهر سلیمان برگزیده هشتمین دوره کتاب سال ایران شد.عموزاده خلیلی تحصیلات خود را در زادگاه‌اش ادامه داد و در سال ۱۳۵۷ در رشته ریاضی فیزیک دیپلم گرفت. در همان سال در رشته ریاضی و علوم کامپیوتر در دانشگاه تهران پذیرفته شد و تا مقطع کارشناسی ارشد در این رشته ادامه تحصیل داد. همزم...
دسته بندی های کتاب کوچک برای داستان نویسی