کتاب مرز ها را تعیین کنید تا به آرامش برسید

find peace : a guide to reclaiming yourself
راهنمایی برای بازیابی خود
کد کتاب : 97830
مترجم :
شابک : 978-6227173536
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مرز ها را تعیین کنید تا به آرامش برسید اثر ندرا گلاور تواب

از پرفروش های نیویورک تایمز
به مبارزه پایان دهید، برای آنچه نیاز دارید صحبت کنید و آزادی واقعی بودن خود را تجربه کنید.
همه ما می دانیم که برای یک زندگی سالم - برای رسیدن به تعادل بین کار و زندگی، کنار آمدن با افراد سمی و لذت بردن از روابط مفید با شرکا، دوستان و خانواده باید مرزهایی داشته باشیم. اما "مرزهای سالم" واقعا به چه معناست - و چگونه می توانیم نیازهای خود را با موفقیت بیان کنیم، "نه" بگوییم و بدون توهین به دیگران قاطع باشیم؟
مشاور دارای مجوز، متخصص روابط متقابل و یکی از تأثیرگذارترین درمانگران در اینستاگرام ندرا گلاور تواب، این موضوع پیچیده را برای دنیای امروز لحنی مرتبط و فراگیر روشن می کند. مرزها را تعیین کنید، صلح را بیابید راه‌های ساده و در عین حال قدرتمندی را برای ایجاد مرزهای سالم در همه جنبه‌های زندگی ارائه می‌دهد. این تکنیک‌ها که ریشه در آخرین تحقیقات و بهترین شیوه‌های مورد استفاده در درمان شناختی رفتاری (CBT) دارند، به ما کمک می‌کنند تا نیازهای خود را به وضوح و بدون عذرخواهی شناسایی و بیان کنیم - و یک مشکل ریشه‌ای را در پشت وابستگی به هم، مبارزات قدرت، اضطراب، افسردگی، فرسودگی شغلی، و بیشتر بیابیم.

کتاب مرز ها را تعیین کنید تا به آرامش برسید

ندرا گلاور تواب
ندرا گلاور تواب نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز، مرزها را تعیین کنید، صلح را بیابید. او که یک درمانگر دارای مجوز و کارشناس روابط مشهور است، دوازده سال است که رابطه درمانی را انجام داده است و بنیانگذار و صاحب مرکز مشاوره گروه درمانی کالیدوسکوپی است.
دسته بندی های کتاب مرز ها را تعیین کنید تا به آرامش برسید
نکوداشت های کتاب مرز ها را تعیین کنید تا به آرامش برسید
This is the boundary bible. Nedra teaches us not only how to set healthy boundaries but to be clear about our feelings and intentions.
این کتاب مقدس مرز است. ندرا نه تنها به ما می آموزد که چگونه مرزهای سالمی را تعیین کنیم، بلکه در مورد احساسات و اهداف خود نیز شفاف باشیم.
Alexandra Elle

If you want the most comprehensive, relevant, and relatable guide to setting boundaries, speaking your needs, and living a more peaceful life, Nedra Tawwab’s book on boundaries is for you.
اگر می خواهید جامع ترین و مرتبط ترین راهنما را برای تعیین مرزها، بیان نیازهای خود و داشتن یک زندگی آرام تر داشته باشید، کتاب مرزها ندرا تواب برای شما مناسب است.
Sheleana Aiyana

قسمت هایی از کتاب مرز ها را تعیین کنید تا به آرامش برسید (لذت متن)
نمیتوانم به شما بگویم چند نفر در دفتر من حاضر میشوند و گله میکنند وقت ندارم برای خود کاری انجام دهم پس از یک ارزیابی سریع مشخص میشود که این افراد هیچ زمانی را به خود اختصاص نمیدهند در واقع اغلب به نظر میرسد آنها فراموش کردهاند که چگونه از خودشان مراقبت .کنند آنها نمی توانند زمانی را به خوردن یک وعده غذایی سالم اختصاص دهند یا پنج دقیقه زمان برای مدیتیشن داشته باشند؛ اما هر هفته ساعتها به صورت داوطلبانه در مدرسه فرزندانشان وقت می گذرانند. این نوع نداشتن تعادل اولین نشانه مشکلات تعیین مرز است.