کتاب وقتی زندگی ساز مخالف می زند

When Life Hits Hard
چگونه هنگام هجوم دشواری ها می توان خشنود و رضایتمند بود؟
کد کتاب : 106291
مترجم :
شابک : ‏‫‬‮‭978-6229869208
قطع : رقعی
تعداد صفحه : ‫295
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

زمانی که زندگی ضربه می زند
When Life Hits Hard
کد کتاب : 98653
مترجم :
شابک : 978-6223120633
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب زمانی که زندگی ضربه می زند اثر راس هریس

کتاب «زمانی که زندگی ضربه می زند» به شما مهارت هایی برای کنار آمدن با رنج از دست دادن یک عزیز، شغل و یا هر نوع فقدان دیگری را که در زندگی تجربه می کنید آموزش می دهد و شما را آماده می کند تا دوباره روی پاهایتان بایستید و قدم به قدم تا بازگشت به زندگی همراهی تان می کند.
این کتاب با استفاده از روش درمانی پذیرش و تعهد شما را در مسیر بازگشت به یک زندگی نرمال یاری می دهد این کتاب به شما نشان می دهد آنچه موجب رنج و ناتوانیتان شده گذراست و زندگی همچنان ادامه دارد و دوباره می توانید روبه جلو قدم بردارید و به زندگی آن طور که در لحظه حال جریان دارد بپردازید. کتاب «زمانی که زندگی ضربه می زند توسط پزشکان و روانشناسان بنام دنیا به عنوان یک کتاب خود آموز مفید پیشنهاد شده و استفاده از آن در خیلی از کارگاه های آموزشی و جوامع آسیب دیده موفقیت آمیز بوده است.

کتاب زمانی که زندگی ضربه می زند

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.