کتاب سکون سخن می گوید

Stillness Speaks
کد کتاب : 9869
مترجم :
شابک : 9786007996089
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

سکوت سخن می گوید
Stillness Speaks
کد کتاب : 74985
مترجم :
شابک : 978-6008327479
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 106
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب سکون سخن می گوید اثر اکهارت تله

"اکلارت تول" در کتاب "سکون صحبت میکند" عناصر اساسی آموزش خود را شرح میدهد و نیازها وضرورت های جامعه مدرن را با ترسیم تمام پارامترهای سنتی برطرف می کند. هسته اصلی کتاب همان چیزی است که نویسنده آن را "وضعیت حضور" می نامد : زندگی در "اکنون" که بسیار الهام بخش و تاثیرگزار است.

"اکلارت تول" راجع به قدرت "اکنون" این چنین صحبت میکند: هنگامی که فشارهای تفکر آینده و گذشته از بین میرود ، ترس ، اضطراب و ناامیدی نیز ناپدید می شوند ، که در پی آن قدرت اکنون ظاهر میشود.کتاب "سکون صحبت میکند" از 200 ورودی فردی تشکیل شده است که در 10 گروه سازماندهی شده اند که از "خارج از ذهن" تا "رنج و پایان رنج" طبقه بندی شده است. هر ورودی مجزا و کامل است ، اما این ورودی ها با هم به به سک یکپارچگی بی نظیر میرسند.

اگر کتاب "Untethered Soul" از مایکل سینگر ، مغز بودا توسط ریک هانسون یا سایر کتاب های اکهارت تول مانند "قدرت اکنون" خوانده اید ، خواندن کتاب "سکون صحبت میکند" هم به شما کمک خواهد کرد.

کتاب سکون سخن می گوید


ویژگی های کتاب سکون سخن می گوید

کتاب پرفروش نیویورک تایمز

اکهارت تله
اکهارت تله، اکهارت تل یا اکهارت تلی، زاده ی 16 فوریه ی 1948، نویسنده و معلم معنوی است.تله در شهر لونن واقع در شمال دورتموند در کشور آلمان متولد شد. او دوران کودکی خود، به خصوص دوران ابتدایی زندگی در آلمان، را دورانی سرشار از غم و بدون شادی توصیف می کند. پدر و مادر اکهارت پس نزاع و مشاجره های فراوان، سرانجام از یکدیگر جدا شدند و او خیلی زود نسبت به محیط خصومت آمیز مدرسه احساس بیگانگی کرد. تله در سیزده سالگی به منظور زندگی با پدرش به اسپانیا رفت. پدر اکهارت اصراری به حضور پسرش در دبیرستان نداشت...
قسمت هایی از کتاب سکون سخن می گوید (لذت متن)
در این کتاب ، واژگان به چیزی اشاره می کنند که در قلمروی فکر یافت نمی شود، بلکه در بعدی از درون شما وجود دارد که عمیق تر و بی اندازه گسترده تر از فکر است . آرامش پرشور و زنده یکی از ویژگی های آن بعد است . بنا بر این هر گاه به هنگام خواندن احساس می کنید که آرامش درونی در شما پدیدار می شود، بدانید که این کتاب کار خود را به انجام می رساند و وظیفه خود را به عنوان آموزگار شما به جا می آورد؛ یعنی به شما یادآوری می کند که چه کسی هستید و راه بازگشت به سوی خانه را نشان می دهد. این کتابی نیست که از ابتدا تا پایان بخوانید و سپس کنار بگذارید. با آن زندگی کنید، بارها آن را در دست بگیرید و از آن مهم تر بارها آن را زمین بگذارید. به عبارت دیگر، وقت بیش تری را صرف نگه داشتن آن کنید تا خواندن آن . خوانندگان بسیاری به طور طبیعی تمایل می یابند که پس از خواندن هر قطعه دست از خواندن بکشند، درنگ نمایند، بیندیشند و سکون پیدا کنند. در این مورد مفیدتر و مهم تر است که گاه از خواندن دست بکشید تا به خواندن ادامه دهید. اجازه دهید که این کتاب وظیفه اش را انجام دهد و شما را از راه و رسم همیشگی و قدیمی تفکر شرطی و تکراری بیرون بکشد.