کتاب راهنمای کامل تربیت کودک

the dictionary of 1000 parenting tips
کد کتاب : 9899
مترجم :
شابک : 9789646181618
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 26
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای کامل تربیت کودک اثر الیزابت پنتلی

فرزندپروری کامل، فرزندپروری با برنامه است. بر اساس آن:

عمل نه عکس العمل
تفکر، نه عصبانیت
دانش نه شانس

کتاب «راهنمای کامل تربیت کودک» به شما الهام می دهد تا پاسخ های مناسبی را برای بسیاری از مسائل رفتاری که هر روز با آن مواجه می شوید بیابید. در داخل گزینه ها و روش های زیادی پیدا خواهید کرد که می تواند به شما کمک کند در رویکرد خود برای تربیت فرزندان خود متفکر باشید.
شما یاد خواهید گرفت که در مورد پشت سر صحبت کردن، لجبازی کردن، قطع صحبت کردن، ناله کردن چه باید بکنید. شما راه‌هایی پیدا خواهید کرد که فرزندانتان را وادار به انجام کارهای خانه کنید، از نادیده گرفتن شما دست بردارند و خودشان آشفتگی‌هایشان را بهبود بخشند. شما حتی یاد خواهید گرفت که در مورد فرزندان دیگران چه کار کنید! الیزابت پانتلی پرسشنامه ای را طراحی کرد که به مشکلات نظم و انضباط رسیدگی می کرد و آن را برای صدها والدین فرستاد. پاسخ های آنها این کتاب را شکل داد تا آن را به مفیدترین و کاربردی ترین کتاب در زمینه نظم و انضباط امروزی تبدیل کند.

کتاب راهنمای کامل تربیت کودک

الیزابت پنتلی
الیزابت پنتلی نویسنده پرفروش بین المللی کتاب راه حل خواب بدون گریه و دوازده کتاب دیگر برای والدین است. کتاب های او به بیش از بیست زبان منتشر شده است. او در نزدیکی سیاتل زندگی می کند و مادر چهار فرزند و نانا به یک فرزند است. این اولین کار داستانی او است.