کتاب پوشاک زنان در خاور نزدیک و خاورمیانه

Women's costume of the Near and Middle East
  • 30,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سمت سمت
    نویسنده:
کد کتاب : 99022
مترجم :
شابک : 978-6000221492
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پوشاک زنان در خاور نزدیک و خاورمیانه اثر جنیفر اسکرس

غنای تاریخی و فرهنگی خاورمیانه به صورت بصری در لباس آن منعکس شده است. در این کتاب «پوشاک زنان در خاور نزدیک و خاورمیانه» ، جنیفر اسکارس از سال‌ها یا پژوهش‌ها استفاده درخشانی می‌کند تا گزارشی روشن از پیشرفت لباس زنانه از قرن چهاردهم تا اوایل قرن بیستم ارائه دهد. مطالعه او در مورد لباس در زمینه گسترده‌تر پیشینه اجتماعی و اقتصادی امپراتوری عثمانی قرار دارد، و به موضوع رنگ و بوی جدیدی می‌دهد.
بحث مفصل در مورد برش و ساخت همراه با طرح‌بندی الگوها و عکس‌های متعدد است که به وضوح سبک‌های مختلف لباس را در طول قرن‌ها نشان می‌دهد.
لباس زنانه در خاورمیانه و نزدیک موضوعی است که تاکنون غفلت شده است. پس از سال‌ها تحقیق اولیه در سراسر جهان، این شکاف به‌طور تحسین‌برانگیزی با مطالعه‌ی علمی خواندنی جنیفر اسکارس پر شده است.

کتاب پوشاک زنان در خاور نزدیک و خاورمیانه

جنیفر اسکرس
جنیفر اسکرس (Jennifer Scarce) سرپرست فرهنگ های شرقی در موزه های ملی اسکاتلند است. ویمدرس افتخاری فرهنگهای خاورمیانه در DJCAD ، دانشگاه داندی ، و سرپرست سابق گروه خاورمیانه ، موزه ملی اسکاتلند می باشد. جنیفر نویسنده فرهنگ داخلی در خاورمیانه و لباس زنانه در خاورمیانه و شرق، نویسنده و مدرس پرکاری است.
دسته بندی های کتاب پوشاک زنان در خاور نزدیک و خاورمیانه
نکوداشت های کتاب پوشاک زنان در خاور نزدیک و خاورمیانه
This is a really pleasant book to read ... [it] fills an obvious gap and with its notes and bibliography, it is a lovely introduction to the subject
این کتاب واقعا خواندنی است... [این] یک شکاف آشکار را پر می کند و با یادداشت ها و کتابشناسی خود، مقدمه ای دوست داشتنی برای موضوع است.
Bulletin of the Association for the Study of Travel in Egypt and the Near East: Note and Queries

A very well-informed and readable portrayal
تصویری بسیار آگاهانه و خواندنی
Rezensionen

قسمت هایی از کتاب پوشاک زنان در خاور نزدیک و خاورمیانه (لذت متن)