کتاب سیلی واقعیت

The reality slap
چگونه میتوان هنگام مواجهه با سختی های زندگی، رضایت مند بود.
کد کتاب : 9917
مترجم :

شابک : 978-6007152195
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

تاب آوری در سیلی واقعیت
The reality slap
یافتن رضایت مندی هنگام مواجهه با موانع و سختی های زندگی
  • 15 % تخفیف
    168,000 | 142,800 تومان
  • موجود
  • انتشارات: سبزان سبزان
    نویسنده:
کد کتاب : 93482
مترجم : یاسمین قریب
کتایون دانشوریان
شابک : 978-6001172236
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب سیلی واقعیت اثر راس هریس

دیر یا زود واقعیت به شما سیلی خواهد زد. از دست دادن کسی، بیماری، خیانت یا وقایع ناخوشایند دیگر، به طور غیر منتظره ای به سراغتان می آید و شما را از درون سست می کند. در آن لحظات، این کتاب خردمندانه همان خیری است که می توانید به آن چنگ بیندازید تا نجات پیدا کنید. کاری بیشتر از تسکین دردها انجام می دهد؛ هدایتتان می کند و در مرحلۀ رشد و بازپروری کمکتان می کند. صرف زمان برای مهربانی و آگاهانه رفتار کردن با خود، درد و رنج شما را از بین نمی برد، ولی آنها را تکریم کرده و به معلمی تاثیرگذار برای شما تبدیل می کند. این کتاب کمکتان می کند تا درس هایی که درد و رنج به شما می آموزند را فرا بگیرید.yes طرفدار این کتاب خواهید شد، نه به خاطر خودتان، بلکه به خاطر کسانی که دوستشان دارید و می دانید دیر یا زود واقعیت به آنها سیلی خواهد زد.

"سیلی واقعیت" اشکال مختلفی را به خود می گیرد. گاهی اوقات، بیشتر شبیه به مشت است: مرگ یک دوست عزیز، یک بیماری جدی، طلاق، از دست دادن شغل، یک تصادف یا یک خیانت تکان دهنده. بعضی اوقات کمی ملایم تر است حسادت، تنهایی، ناراحتی، ناکامی، ناامیدی و طرد نیز می تواند به همان اندازه بد باشد. اما "سیلی واقعیت" هر چه باشد، مطمئنا دردناک است! و بیشتر ما با درد سر و کار خاصی نداریم.
راس هریس در "سیلی واقعیت" یک مسیر چهار بخشی را برای بهبودی بر اساس پذیرش و تعهد درمانی ارائه می دهد. در این صفحات یاد می گیرید که چگونه:
• در هنگام درد خود آرامش پیدا کنید.
• آرامش را در میان هرج و مرج کشف کنید.
• احساسات دشوار را به خرد و دلسوزی تبدیل کنید.
• حتی اگر نتوانید آنچه را می خواهید بدست آورید ، احساس موفقیت کنید.
• زخم های خود را بهبود بخشیده و قوی تر از گذشته ظاهر شوید.

کتاب سیلی واقعیت

راس هریس
راس هریس پزشک، روان درمان و نویسنده پرفروش کتاب "تله شادمانی" است که هم اکنون به بیست و دو زبان ترجمه شده است. او یکی از چهره های پیشرو جهان در زمینه پذیرش و تعهد درمانی (ACT) است، و او به طور مرتب به استرالیا و دیگر نقاط جهان سفر می کند تا طیف گسترده ای از متخصصان را برای این روش آموزش دهد. از کتاب های دیگر وی می توان "تله اعتماد به نفس"، و " با عشق عمل کن" را نام برد.
نکوداشت های کتاب سیلی واقعیت
سیلی واقعیت" کتابی است که عمیقا تاثیرگذار بوده و فهم آن آسان است، ما را به قلب انسان بودن می برد تا به راستی به ما برای تغییر از درون کمک کند. راس هریس هدیه ای بسیار دلسوزانه به ما داده است که توضیح می دهد چگونه می توانیم در گذر از میان طوفان ها به آرامش برسیم. من هنگام خواندن این کتاب، لحظات روشنی بخش زیادی را تجربه کردم.
Paul Gilbert, PhD, author of The Compassionate Mind

این کتاب "عمیقا شخصی، عمیقا روشنگر، و مهمتر از همه، بسیار کاربردی، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید با "سیلی واقعیت" کنار بیایید
Anthony Grant, PhD

قسمت هایی از کتاب سیلی واقعیت (لذت متن)
گاهی اثر ضربۀ سیلی واقعیت به سرعت از حافظه مان پاک می شود: می توان آن را لحظه ی گذار یا یک هشیارسازی کوتاه دردناک نامید.

سیلی واقعیت دردناک است نه انتظارش را داریم و نه علاقه ای به آن و قطعا آن را نمی خواهیم.

هر چه شکاف واقعیت بزرگ تر باشد، طوفان عاطفی که برپا می کند عظیم تر خواهد بود. موج های دردناکی از احساسات به بدنمان برخورد می کند و باد های دردناکی از افکار وحشیانه در سر ما می وزند. زمانی که این طوفان افکار و احساسات ما را فرا می گیرد، حالتی از درماندگی را تجربه می کنیم: هیچ کاری از دستمان برنمی آید و ناامیدانه تلاش می کنیم خود را از غرق شدن نجات دهیم.

لحظه ای تصور کنید که می توانید جایتان را در رابطه تغییر دهید و به بهترین دوست خود تبدیل شوید. (شاید ذهنتان بگوید این کاری است مزخرف، بیهوده و ناممکن، ولی اگر تلاش کنید و همچنان به مطالعه این کتاب ادامه دهید، نهایتا خواهید دید این گونه نیست.)

مشکل افکار ما نیستند. افکار ابهامات روانشناسی ایجاد نمی کند. روشی که ما به افکار خود پاسخ می دهیم ابهام را ایجاد می کند. این روشی است که ما با آن به ابهامات بوجود آمده پاسخ می دهیم

ایجاد یک رابطه خوب با خودمان برای رضایت درونی ضروری است، به خصوص هنگامی که ما در یک شکاف بزرگ واقعیت قرار داریم.

رضایت به معنای ناپدید شدن احساسات ناخوشایند ما نیست. بلکه به معنای تغییر رابطه ما با آنهاست