کتاب فلسفه قاره ای و معنای زندگی

The Death of God and the Meaning of Life
کد کتاب : 99470
مترجم :
شابک : 978-9642441631
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 467
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه قاره ای و معنای زندگی اثر جولیان یانگ

کتاب « فلسفه قاره ای و معنای زندگی» نوشته « جولیان یانگ» توسط انتشارات حکمت منتشر شده است.
معنی زندگی چیست؟ در دنیای علمی پست مدرن و پسا دینی، این سوال در حال تبدیل شدن به یک دغدغه است. اما تاریخچه‌ای طولانی نیز دارد: بسیاری از شخصیت‌های اصلی فلسفه در مورد این موضوع چیزی برای گفتن داشتند، همانطور که جولیان یانگ به وضوح در این کتاب تأمل برانگیز نشان می‌دهد.
بخش اول کتاب مروری تاریخی بر فیلسوفانی از افلاطون گرفته تا هگل و مارکس ارائه می‌کند که به نوعی معنای زندگی، چه در جهان «دیگری» فرضی و چه در آینده این جهان معتقد بوده‌اند. بخش دوم به این می‌پردازد که چه اتفاقی افتاد وقتی ساختارهای سنتی که زندگی را با معنا می‌بخشیدند، فروپاشیدند. این ساختارها در حالی که هیچ چیز جای خود را نمی گیرد، جای خود را به تهدید نهیلیسم دادند، به این ظاهر که زندگی بی معناست. جولیان یانگ در آثار نیچه، هایدگر، سارتر، کامو، فوکو و دریدا به پاسخ به این تهدید نگاه می کند.

این کاوش متقاعد کننده و بسیار جذاب در مورد ارزش های بنیادی، هر کسی را مجذوب خود می کند که تا به حال از خود پرسیده باشد که معنای زندگی (اگر وجود داشته باشد) واقعا کجاست. همچنین یک مقدمه تاریخی کامل برای فلسفه است.

کتاب فلسفه قاره ای و معنای زندگی

جولیان یانگ
جوليان يانگ زاده 19 ژوئن 1943، فیلسوف آمریکای استاد علوم انسانی در دانشگاه ویک فارست است. وی به دلیل تخصص خود در فلسفه پس از کانتی شناخته شده است.وی در فلسفه قاره ای ، فلسفه هنر ، فلسفه محیط زیست و فلسفه دین تخصص دارد. پیش از عزیمت به ایالات متحده ، در همه سطوح در دانشگاه های اوکلند ، پیتسبورگ ، کلگری و تاسمانیا تدریس می کرد. وی بسیاری از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا را در اوکلند و سراسر استرالیا نظارت و بررسی کرده است. او نویسنده ده کتاب است ، بیشتر در فلسفه آلمانی قرن نوزدهم و بیستم...
دسته بندی های کتاب فلسفه قاره ای و معنای زندگی
نکوداشت های کتاب فلسفه قاره ای و معنای زندگی
Young is to be congratulated in producing a lively and accessible discussion of some difficult philosophical texts
باید به یانگ در ارائه بحثی زنده و قابل دسترس در مورد برخی از متون دشوار فلسفی تبریک گفت.
London Magazine

Young's book builds on his excellent study of Nietzsche's aesthetics.
کتاب یانگ مبتنی بر مطالعه عالی او در مورد زیبایی شناسی نیچه است.
Philosopher's Magazine

it is absolutely a worthwhile read for professional philosophers and students of philosophy alike, as well as anyone who has ever wondered about 'the meaning of life'
خواندن آن برای فیلسوفان حرفه ای و دانشجویان فلسفه و همچنین برای هر کسی که تا به حال در مورد "معنای زندگی" فکر کرده است کاملا ارزشمند است.
Dialogue

قسمت هایی از کتاب فلسفه قاره ای و معنای زندگی (لذت متن)