کتاب معامله گر کامل‏‫

The complete trader: the definitive guide to mastering the psychology of market behavior
راهنمای قطعی تسلط بر روانشناسی رفتار بازار
کد کتاب : 99626
مترجم :
شابک : ‌‌978-6229253717
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب معامله گر کامل‏‫ اثر مارک داگلاس

امروزه هر تاجری نه تنها باید بداند که بازارها چگونه با یکدیگر تعامل می کنند، بلکه باید بدانند افکارشان چگونه با نحوه درک داده های بازار تعامل دارند. بازارها از انرژی های جمعی هر معامله گر در سرتاسر کره زمین تشکیل شده اند و برای اینکه بتوانند داده های واقعی بازار را ببینند، هر معامله گر باید بداند که در هر لحظه به چه چیزی فکر می کند، تا بتواند از فرصت های سود استفاده کند. خود را ارائه دهند. بازارها یک بازی رایانه ای نیستند که از طریق وسایل الکترونیکی شبیه سازی شوند. بازارها به هر جهت توسط افکار و سپس اعمال همه معامله گران هدایت می شوند. آنچه را که درباره رفتار بازار و روانشناسی خود نمی دانید بیابید و پویایی واقعی تفکر مانند یک معامله گر برنده را بیاموزید.
رویکرد مارک داگلاس به روانشناسی تجارت، از دهه 1980 به عنوان یکی از بنیانگذاران (همراه با پائولا تی. وب) در زمینه ناشناخته (در آن زمان) روانشناسی تجارت در این مفهوم اکنون محبوب، در را برای معامله گران بی شماری باز کرده است. چه تعداد از معامله‌گران می‌دانند که معامله‌گر دیگری در طرف دیگر تجارتشان وجود دارد یا این تصور غلط را دارند که تجارت فقط یک «بازی» رایانه‌ای است؟ در دنیای تجارت الکترونیک امروز، تعداد کمی از واقعیت های واقعی بازارها را می دانند. مارک داگلاس نویسنده تعدادی کتاب پرفروش و برنده جوایز از جمله The DisciplinedTrader™ و Trading in the Zone™ دو کتاب کلاسیک صنعتی است که به نه زبان ترجمه شده اند و در برنامه های تحصیلات تکمیلی دانشکده بازرگانی در سراسر ایالات متحده از جمله مدرسه تجارت وارتون مورد نیاز است. .

کتاب معامله گر کامل‏‫

مارک داگلاس
مارک داگلاس یک افسر بازنشسته ارشد USN پتی است. مارك پس از شغل خود در نیروی دریایی ، به عنوان يك مشكل-یاب ، وارد صنعت كامپيوتر شد ، 19 دفترچه راهنما را براي كاربران نوشت و ساعت هاي زيادي به آن كاربران آموزش داد. او به همراه همسرش نورا ، قبل از بازنشستگی و رفتن به گاردنرویل ، نوادا و مشغول شدن به نویسندگی ، به مدت نه سال ، شرکت Orange Blossom RV Resort را در آپوپكا ، فلوریدا ، اداره می کردند.
قسمت هایی از کتاب معامله گر کامل‏‫ (لذت متن)
معامله یک بازی کامپیوتری نیست! شما هرگز نخواهید فهمید که چه کسی در طرف دیگر معامله یا مجموعه معاملات شما قرار دارد، اما بدانید که یک شخص واقعی وجود دارد، معامله گر دیگری که احتمالا مانند شماست، اما در مورد جهت بازار دیدگاه متفاوتی با شما دارد و با درک اینکه حرکت قیمت چیست، حرکت قیمت توسط شخص زنده دیگری ایجاد شده است و نحوه ارتباط او با بازارها به شما کمک می کند بدانید که این یک بازی زنده است. این یک میدان انرژی متحرک است. باید بگوییم که بازارها زنده هستند و دیدگاه، نظر و بیان خلاقانه و منحصر به فرد هر معامله گر است که به بازارها جهت می دهد. کتاب معامله گر کامل برای مارک داگلاس، کار از روی عشق بود. او می خواست تخصصی که در طول زندگی حرفه ای خود آموخته بود به اشتراک بگذارد؛ به ویژه برای کسانی از شما که تازه وارد بازار شده اید و کسانی از شما که هرگز تحمل دیدن یا بودن در یکی از تالارهای معاملات بورس را نداشته اید. او امیدوار بود که این کتاب بتواند بسیاری از افسانه ها در مورد معاملات را برای شما از بین ببرد. همچنین شما را به درک بهتری از خودتان و دستاوردهای معاملاتی شخصی خودتان سوق دهد. چرا مهم است که یاد بگیریم مثل یک معامله گر حرفه ای فکر کنیم؟ پاسخ ساده این است؛ اگر بتوانید مثل یک نفر فکر کنید، می توانید مثل او معامله کنید؛ و اگر بتوانید مانند یک حرفه ای معامله کنید، به این معنی است که آرزوی رسیدن به نقطه ای را دارید که بتوانید در مدت زمان طولانی درآمد ثابتی داشه باشید.
مقدمه کتاب