کتاب مارکو سمین در استرالیا

Marko Semin in Australia
سفرنامه و عکس ها
کد کتاب : 9979
شابک : 978-9643347871
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مارکو سمین در استرالیا اثر سمیه گلریز

"مارکو سمین در استرالیا" به قلم "سمیه گلریز"، پیرامون سفر 21 روزه‌ای است که سمیه و همسرش امین طی آن، از سه شهر دیدنی استرالیا یعنی سیدنی، گلد کوست و ملبورن دیدن کردند. کتاب به قلم "سمیه گلریز" به نگارش درآمده و از گرفتن ویزا تا پروازی که با آن به ایران برگشتند، مو به مو همه چیز را وصف کرده است.
"سمیه گلریز" حتی در پایان کتاب دستورالعمل‌هایی در مورد دریافت ویزای توریستی استرالیا و همچنین جاذبه‌های دیدنی مالزی و استرالیا ارائه کرده است که برای هر کسی که قصد انجام این سفر را دارد بسیار ارزشمند است. از آنجایی که "مارکو سمین در استرالیا" یک سفرنامه است، طبیعتا کاملا روان است و حتی اگر در مترو یا سایر مناطق شلوغ دیگر تحت فشار باشید، می توانید آن را بخوانید و ذهن خود را به آرامشی که تنها از سفر کردن به دست می‌آید، دعوت کنید.
این سفرنامه که بازگوی تعطیلات یک زوج جوان به استرالیا در نوروز سال 96 است، شامل تجربیات، ماجراها و اتفاقات هیجان‌انگیزی است که در این سفر رخ داده است و همچنین عکس‌هایی از نقاط مختلف آن اقلیم را در بر می‌گیرد. مطالعه مجموعه حاضر، ترس از سفر مستقل و نگرانی‌های بی‌جا و غیر ضروری را کاهش می‌دهد و علاوه بر آن، تجربیات ارزنده، هزینه‌ی موارد مختلف، نحوه بهینه سازی این هزینه‌ها، نحوه تهیه بلیط و رزرو هتل و مکان‌های جذاب استرالیا و مالزی را به خواننده عرضه می‎کند. "مارکو سمین در استرالیا" به قلم "سمیه گلریز"، راه‌حل‌های بسیار ظریفی را نیز برای مسائلی که در ذهن شما پیرامون سفر کردن ایجاد شده، ارائه می‌دهد.

کتاب مارکو سمین در استرالیا

قسمت هایی از کتاب مارکو سمین در استرالیا (لذت متن)
خلوتی شهر نمایان است. دو شب اقامت در سیدنی زمان مناسبی برای قضاوت نیست، ولی ظاهرا سیدنی شهر زودخوابی است! شهر بعد از ساعت هفت و هشت غروب ناگهان خلوت و خاموش و مغازه ها در همان ساعت ها تعطیل می شوند. فقط بعضی رستوران ها باز هستند که آنها هم در روزهای وسط هفته مشتری زیادی ندارند. این ویژگی سیدنی کاملا مخالف هیاهو و برنامه های شبانه ی بیشتر شهرهای اروپا حتی در روزهای وسط هفته است. مثلا در بارسلون و به ویژه در مناطق مرکزی آن تا پاسی از نیمه شب بساط عیش و طرب که توریست را خشنود می کند، برقرار است. اما از طرفی، ساکنین آن مناطق از این همه شلوغی به زبان آمده اند و حتما برخلاف مردمان سیدنی شب های آرامی ندارند.