کتاب تغییر

Change: How to Make Big Things Happen
رخداد های بزرگ چگونه فراگیر می شود؟
کد کتاب : 99868
مترجم :
شابک : 978-6225987012
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 308
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تغییر اثر دیمون سنتولا

چگونه با استفاده از ایده های پارادایم شکن در این کتاب ایده بزرگ «کاملا جذاب» (آدام گرانت) تغییری را که می خواهید در جهان ببینید ایجاد کنید.
بیشتر آنچه در مورد نحوه گسترش ایده‌ها می‌دانیم از نویسندگان پرفروشی است که تصویری قانع‌کننده از جهانی به ما می‌دهند، که در آن «اینفلوئنسرها» پادشاه هستند، ایده‌های «چسبنده» «ویروسی می‌شوند» و رفتار خوب «به جلو رانده می‌شود». مشکل این است که دنیایی که آنها توصیف می کنند، دنیایی است که اطلاعات در آن پخش می شود، اما باورها و رفتارها ثابت می مانند.
وقتی صحبت از تغییر پایدار در آنچه فکر می‌کنیم یا شیوه زندگی‌مان به میان می‌آید، پویایی‌ها متفاوت است: باورها و رفتارها از فردی به فرد دیگر به روشی ساده که یک ویروس است منتقل نمی‌شود. داستان واقعی تغییر اجتماعی پیچیده تر است. هنگامی که ما در معرض یک ایده جدید قرار می گیریم، شبکه های اجتماعی ما پاسخ های ما را به روش های شگفت انگیز و شگفت انگیزی هدایت می کنند.
با تکیه بر تحقیقات عمیق و در عین حال قابل دسترس و مثال‌های شگفت‌انگیز از گسترش ویروس کرونا تا موفقیت جنبش Black Lives Matter، شکست +Google و افزایش قطبی‌سازی سیاسی، Change علم جدیدی را ارائه می‌کند که پیشگامانه و پارادایم تغییر می‌دهد برای درک آنچه محرک ها تغییر می کنند و چگونه می توانیم دنیای اطراف خود را تغییر دهیم.

کتاب تغییر

دیمون سنتولا
دیمون سنتولا جامعه شناس و استاد ارتباطات، جامعه شناسی و مهندسی الیهو کاتز در دانشگاه پنسیلوانیا است [1]، جایی که او مدیر گروه دینامیک شبکه و عضو ارشد موسسه اقتصاد سلامت لئونارد دیویس است.سنتولا قبل از پیوستن به دانشگاه پنسیلوانیا، استادیار دانشکده مدیریت اسلون MIT (2008-2013) و عضو رابرت وود جانسون در دانشگاه هاروارد بود.
نکوداشت های کتاب تغییر
n Change, Damon Centola brings together decades of research on unexpected ways that social networks create change.
در «تغییر»، دیمون سنتولا دهه ها تحقیق در مورد راه های غیرمنتظره ایجاد تغییر در شبکه های اجتماعی را گرد هم می آورد.
Harvey V. Fineberg

This remarkable book provides a powerful way to think about change.
این کتاب قابل توجه راهی قدرتمند برای تفکر در مورد تغییر ارائه می دهد.
Jonah Berger

قسمت هایی از کتاب تغییر (لذت متن)
پس از آن موفقیت آغازین توییتر تا سال ۲۰۰۹ پیشرفتی تدریجی داشت؛ اما پس از آن به یک باره ترقی کرد داستانی که اغلب درباره پیشرفت ناگهانی توییتر نقل می کنند این است که باید آن را به پای اپرا وینفری بنویسیم. هفدهم آوریل ۲۰۰۹ اپرا نخستین توییت خود را در برنامه تلویزیونی گفت وگومحورش جلوی چشم مخاطبان میلیونی برنامه فرستاد تا پایان آن ،ماه تعداد کاربران توییتر به حدود ۲۸ میلیون نفر رسیده بود.